• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99080603113
  • خبرنگار : 30054

انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری از انواع جداکننده های کاذب به شمار می رود که می توانید با استفاده از آن محل های مورد نظر خود را به چندین بخش مجزا تقسیم کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آذرخش دکور، از این نوع دیوار جداکننده می توان برای محل های مختلفی استفاده کرد اما به دلیل کاربرد فراوانی که در واحدهای اداری دارند از آنها با نام پارتیشن اداری یاد می شود.

این محصولات همچنین دارای انواع مختلفی هستند که از متریال های متفاوت تولید می شوند و می توان آنها را به دو دسته کلی تک جداره و دوجداره تقسیم بندی کرد.

محصولات تک جداره قیمت مناسب تری دارند و نصب و اجرا آنها در مدت کوتاه تری انجام می گیرد این در حالی است که اینگونه از محصولات عایق مناسبی برای حرارت و برودت نیستند.

در مقابل محصولات دو جداره عایق های مناسبی به شمار می روند و حتی می توان در فاصله میان جدار های آن از لایه های آکوستیکی نیز برای عملکرد بهتر آنها استفاده کرد.

همچنین پارتیشن های اداری با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شوند که محبوبترین آنها را در ادامه برای شما آورده ایم:

پارتیشن ام دی اف: این محصولات از چوب MDF تشکیل شده اند و معمولا روی آنها روکش هایی با طرح های مختلف وجود دارد. این نوع از دیوار های جداکننده را می توان در ترکیب با نمونه های دیگر نیز استفاده کرد و تنوع در طرح رنگ از ویژگی های آنها می باشد.

پارتیشن شیشه ای: از دیگر متریال های پرکاربرد می توان به نمونه های شیشه ای اشاره کرد که می توانید آنها را در محل های مختلفی مشاهده کنید. این نمونه در مدل های مات، شفاف و یا طرح دار تولید می شود و معمولا برای محل های مدرن کاربرد دارد.

دیوار آلومینیومی: این نوع از پارتیشن های اداری نیز بسیار کاربردی هستند و می توان از آن در محل های مختلف استفاده کرد. همچنین این محصولات دارای مقاومت و طول عمر بالایی هستند که در کنار هزینه پایین اجرای آنها این نمونه را به یکی از گزینه های محبوب برای خرید تبدیل کرده است.

مزایا استفاده از پارتیشن اداری

استفاده از پارتیشن ها راهی مناسب برای ایجاد بخش های مختلف در یک واحد می باشد. نصب و اجرای این محصولات در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و نسبت به متریال های سنتی آلودگی کمتری را برای واحدها دارند به همین دلیل برای نوسازی یک واحد کاربردی هستند.

این نوع از دیوارهای کاذب دارای طول عمر بالایی هستند و می توان به راحتی آنها را نظافت کرد به همین دلیل استفاده از آنها در محل های پررفت و آمد رایج می باشد.

از دیگر خصوصیات این محصولات می توان به قابلیت اجرا آنها در اندازه های مختلف برای محل های متفاوت اشاره کرد. با استفاده از نمونه های دو جداره می توانید تاسیسات خود را به راحتی بپوشانید و همچنین در صورت نیاز استفاده از پرده در آنها میسر می باشد.

پارتیشن اداری خود ایستا می باشد و این یک مزیت بزرگ برای این محصولات به شمار می رود که باعث شده تا در محیط های باز به راحتی قابل اجرا باشند.

نصب و اجرای پارتیشن اداری

اولین مرحله در اجرای این دیوارها بازدید محل است که باید توسط متخصصین این کار انجام بگیرد و پس از نقشه برداری باید با توجه به ابعاد مناسب آنها را تولید کرده و در صورت نیاز رنگ کاری آنها صورت بگیرد.

زیرسازی پارتیشن ها با توجه به متریال به کار رفته در آنها متفاوت می باشد، اما به صورت کلی باید بگوییم که اجرای این محصولات با زیرسازی توسط سازه های فلزی انجام می شود و پس از در نظر گرفتن محل های مناسب برای عبور تاسیسات، دیوار های اصلی بر سازه های اسکلت نصب می شوند.

در صورتی که پارتیشن های شما دارای بخش های باز شونده هستند باید در هنگام اجرا، آن بخش ها نیز در نظر گرفته شوند و با توجه به ساختار اصلی دیوار ها زیر سازی را انجام گیرد. ساخت اسکلت یکی از مراحل اصلی اجرا می باشد و باید توسط استادکاران صورت گیرد.

آذرخش دکور

این متن با هدف معرفی انواع پارتیشن ها توسط مجموعه آذرخش دکور تهیه و نگارش شده است، جهت خرید انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی و اجرای پروژه های بازسازی و طراحی داخلی می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha