• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 99080603194
  • خبرنگار : 71049

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد

برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان امسال با سه تاکید خاص

برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان امسال با سه تاکید خاص
عکس آرشیو

مراسم روز ۱۳ آبان امسال با سه تاکید خاص رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در کوتاه ترین زمان روز سه شنبه ۱۳ آبان، به طور مشترک با جشن میلاد پیامبر (ص) برگزار می‌شود. 

به گزارش ایسنا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست مطبوعاتی هفته وحدت و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان اهتزار پرچم مبارزه با استکبار به عنوان مبارزه با استبداد بود. انقلاب دوم بعد از انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت های شدید کرونایی و سیر صعودی این ویروس در هیچ کجای کشور  راهپیمایی نخواهیم داشت و تجمعات متراکم سال‌های قبل را هم نخواهیم داشت. در شهرهای بحرانی هم از هرگونه مراسمی مستثنی خواهد بود. از این رو به اقتضای شرایط کنونی در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا عمل می کنیم و تصمیم جزیره ای اتخاذ نخواهد شد.

لطفی ادامه داد: با این ملاحظات بنا است با حذف راهپیمایی امسال به شیوه های گذشته با سه تاکید خاص رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در کوتاه ترین زمان روز سه شنبه ۱۳ آبان، مراسم مشترک جشن میلاد پیامبر و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی منهای ۴۳ شهری که حالت بحرانی در آن ها اعلام شده است، به ویژه در مراکز استانها برگزار شود. 

وی گفت: پیش بینی ما این است مراسم روز ۱۳ آبان، ساعت ۳ عصر روز سه شنبه مقابل لانه جاسوسی، سفارت سابق آمریکا و با سخنرانی آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی خواهد بود. همچنین برای اجرای بهتر این مراسم تاکید کردیم که با استفاده از چیدن صندلی با فاصله یا با خط کشی خیابان یا میدان محل مراسم برگزار شود. 

وی درباره برخی اخبار مبنی بر دخالت ایران در انتخابات آمریکا اظهار کرد: ایران در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نکرده و نخواهد کرد. پیام مردم ایران به ملت آمریکا این است که از خوی استکباری سردمداران این کشور فاصله بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و بزرگداشت این ایام (هفته وحدت) اثبات دلدادگی مردم ایران به پیامبر و پاسخی است به رئیس جمهور فرانسه که اظهارات گستاخانه ای اخیرا داشتند. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۰۴

چرا من نمی توانم با این سه تاکید خاص عروسی پسرم را در زمان 3 یا 4 ساعت در فضای باز یک باغ یا یک پارک یا در زمین چمن فوتبال در یک استادیوم ورزشی برگزار کنم ؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۰۷

آهان اون روز کرونا میترسه و از آنجا فرار میکنه میگه اینا که دارن اینجور پدر آمریکا را در میارن ببین اگر من گیرشون بیفتم چکارم می کنند بنابراین اون روز جلوی سفارت آمریکا نمیره درسته ؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۰۹

بابا دیوانه کردید ما را !! همین اول هفته نبود که رهبری گفت رعایت کنید ؟ یعنی چی ؟ چقدر ... ؟ چقدر ... ؟ بابا بس است .

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۱۴

خدا را شکر با این خبرهای خوش که روی اعصاب راه نمی روید!! فقط این خبر خوش شما مثل یک موریانه از سوراخ بینی ما وارد کاسه جمجمه ما میشه و همان داخل مغز ما را می خورد !!

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۱۷

کرونا کیلویی چند ؟ کرونا که سراغ دانش آموزان نمیرود ! کرونا که سراغ کسانی که ... ! کرونا که سراغ ....! کرونا در فکر اهداف بلندتری است

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۴۰

... بابا كرونا اومده ...

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۵۶

خیلی واجبه این برگزاری پس عمل به حرفای رهبری چی میشه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۵۶

اگه برگزار نشه چه اتفاقی می افته؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۴:۰۹

می فهمم ، می فهمم ، می فهمم !!! واجبه

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۴:۳۷

آمار امروز را دیدید؟ حالا هی میتینگ و کارناوال و انجمن و جلسه و جشن و عزا و فوتبال و ... با سه شرط خاص برگزار کنید.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۵:۳۳

این مراسم حتما باید برگزار بشه چون یه جورایی مخصوصا امسال برای کشور حکم ابرو رو داره.ولی خب با زمان کوتاهتر و عایت پروتکل ها انشاالله هیچ مشکلی پیش نمیاد.ولی باید برگزار بشه.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۸:۳۶

به شما بر نخوره ها ولی اگر با انشاالله مشکل کرونا حل شدنی بود تا حالا صد بار حل شده بود چون خودم یک سره میگم انشاالله که کرونا میره ؛ کرونا اومد که سبک زندگی مردم را در تمام دنیا تغییر بده ولی شما می خواهید همانطور مثل قدیم سر در برف داشته باشید

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۹:۴۲

حاجی فازت چیه شما دقیقا؟برو شما ایشالا در مراسم شرکت کن و دوست داری هم کرونا بگیر برا بقیه تعیین تکلیف نکن مرسی

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۷ ۰۰:۳۱

خل شدی ! آبرو از جون آدما مهمتره؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۶:۰۶

۱۳ آبان چه روزی هست؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۶:۲۰

باشه بعد هم افزایش آمار رو بندازین گردن شمال رفتن و رعایت نکردن مردم!