• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99080603470
  • خبرنگار : 30054

چرا واردات از چیـن؟

چرا واردات از چیـن؟

کشور چین یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکای تجاری ایران بوده و همچنان بسیاری از کالاهای مورد نیاز کشورمان را تامین می کند. به دلیل محدود شدن مراودات تجاری ایران با سایر کشورها، واردات از چین در سال های اخیر افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سپاهان همراه، چین با تولید انبوه و استفاده از فناوری های روز دنیا، دستمزد پایین کارگر و همچنین دستکاری در نرخ ارز، توانسته، کالاهایی با کیفیت و با قیمت پایین تر، نسبت به کشورهای دیگر تولید کند. به این ترتیب موفق شده، به میزان زیادی، بازارهای جهانی را از آن خود کند.

چین یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین شرکای تجاری ایران است. در سال‌های اخیر به دلیل محدود شدن مراودات تجاری ایران با سایر کشورها، واردات از چین بیش از پیش مورد توجه بسیاری از بازرگانان ایرانی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش سازمانOEC  (سازمان همکاری‌های اقتصادی) میزان واردات ایران از چین در سال گذشته، ۱۴ بیلیون دلار بوده است. بیشترین کالاهای وارد شده از چین به ترتیب زیر بوده است:

. ماشین آلات صنعتی

. خودرو و لوازم خودرو

. فلزات

. منسوجات

. مواد شیمیایی

. پلاستیک و لاستیک و ...

محصولات پرسود وارداتی از چین شامل:

. انواع ساعت مچی 

. ابزارآلات موسیقی

. اسباب بازی

. وسایل ورزشی

. ماشین آلات الکتریکی

. تجهیزات الکترونیکی مانند: لوازم جانبی گوشی های هوشمند، لپ تاب، تبلت و کامپیوتر

. مواد شیمیایی، اقلام آهن و فولاد، کودها، سوخت معدنی و فلزات و ...

به دلیل گستردگی بازارهای چین، انتخاب کالایی مطابق با استانداردهای کیفی به راحتی امکان پذیر نیست. از این رو برای یافتن محصول موردنظر خود می بایست به بازارهای چین اشراف داشته باشید و یا به جستجوی دقیق در منابع آنلاین چینی و وب‌سایت های معتبر، برای تهیه نمونه محصولات بپردازید و پس از بررسی تامین کننده، قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و دیگر موارد مهم،  برای خرید کالا اقدام کنید.

شرکت بازرگانی سپاهان همراه یکی از شرکت های با سابقه در امر واردات از چین است. این مجموعه با دارا بودن دفاتر نمایندگی در گوانگجو و شنزن، این توانایی را دارد تا اعتبار تولیدکنندگان و فروشندگان چینی را با دریافت اطلاعات از اتاق بازرگانی و اتاق صنعت و معدن چین کاملا بررسی نماید.

کارشناسان سپاهان همراه، کالای مورد نظر شما را در میان انبوه نمونه محصولات، جستجو نموده و از بهترین راه ممکن، فرایند بازرسی، سفارش، خرید و ارسال نمونه را برای شما فراهم می نمایند. از این طریق به میزان زیادی در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha