• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99080603828
  • خبرنگار : 30450

استاندار:

تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست

تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان گلایه کرد و گفت: دانشگاه نسبت به تدوین این سند با جدیت و سرعت بیشتری اقدام کند.

"حسین کلانتری" افزود: انتظار می رود دستورالعمل ها متناسب با بودجه و نیروی انسانی طراحی و تنظیم شود.
وی با تاکید بر اینکه طرح های مهم اقتصادی، زیرساختی و توسعه ای نیازمند پیوست پدافند غیرعامل هستند، تصریح کرد: هماهنگی های لازم بین بخش های مختلف و در حال فعالیت انجام می شود اما ماموریت ها متفاوت است و امید است برنامه هفتم همچون برنامه پنجم و ششم در توسعه قوانین و مقررات و ایجاد ظرفیت ها کارآمد باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت فرهنگ سازی اصول پدافند غیرعامل تاکید و اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای می توان در تحقق این مهم گام برداشت.
کلانتری سپس در جمع مسئولان استانی از طولانی شدن تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان انتقاد و تاکید کرد: آنچه حائز اهمیت است اینکه سایر استان‌ ها طرح جامع پدافند را تهیه و اجرا کردند اما متاسفانه سند جامع پدافند استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز توسط دانشگاه یاسوج به نتیجه نرسیده است.
وی با اشاره به اینکه در تقسیم ‌بندی‌ ها کشور به ۴ منطقه تقسیم شده است، ادامه داد: متاسفانه موازی کاری مزاحمت‌هایی است که در ماموریت‌ ها داریم و باید رفع شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماموریت‌ ها و وظایف‌ ها مشخص شده است، بیان کرد: هوشمندی و درایت رهبری بر تشکیل پدافند به عنوان سازمان حاکمیتی منجر شده بدون استفاده از سلاح نظامی کشور را از بحران نجات دهیم‌.
کلانتری با اشاره به نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ های خاطرنشان کرد: نظارت های لازم انجام شود تا استان به رتبه خوبی در زمینه پدافند غیرعامل در کشور دست یابد.
به گزارش ایسنا، "حسین کلانتری" در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با شوراهای پدافند غیرعامل سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست " عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور و با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار "غلامرضا جلالی" رئیس پدافند غیرعامل کشور و استانداران برگزار شد با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) به تشریح مسائل و دستورالعمل‌ های طرح جامع پدافند غیرعامل پرداخت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha