• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99080704351
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

معاون وزیر کار:

چهارمحال و بختیاری قبرستان طرح‌های نیمه‌تمام شده است

چهارمحال و بختیاری قبرستان طرح‌های نیمه‌تمام شده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری به قبرستان طرح‌های نیمه‌تمام تبدیل شده است، گفت: اهلیت سرمایه‌گذار باید قبل از آغاز پروژه سنجیده شود، هیچ پروژه‌ای نباید قبل از مشخص شدن بازار کار احداث شود، زیرا با شکست مواجه خواهد شد.

حجت‌الله میرزایی هفتم آبان‌ماه در نشست بررسی مشکلات حوزه کار، تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی مدیران این استان برای پیگیری مسائل مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی پیگیری چندانی نداشتند، اظهار کرد: نجابت مردم چهارمحال و بختیاری ستودنی است، مشکلات اعتبارات مربوط به روستایی و عشایری مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: متوسط متخصصان متبحر و نیروی انسانی در چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشور است، اما چرا این استان نرخ بالای بیکاری را باوجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: گزارش کاملی از وضعیت اشتغال و سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه شده است، تصمیمی برای روند توسعه در استان از طریق صنعت، کشاورزی و ... گرفته نشده است تا بتوان برای آن طرح کارشناسی ارائه داد.

میرزایی با تاکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری به قبرستان طرح‌های نیمه‌تمام تبدیل شده است، بیان کرد: اهلیت سرمایه‌گذار باید قبل از آغاز پروژه سنجیده شود، هیچ پروژه‌ای نباید قبل از مشخص شدن بازار کار احداث شود، زیرا با شکست مواجه خواهد شد.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه زنجیره ارزش در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، عنوان کرد: محصولات کشاورزی تولیدی در استان به علت نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی خریداری نمی‌شود و کشاورز متضرر می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه برای حضور شستا در چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری باید دعوت انجام شود، گفت: هیچ تلاشی بر مبنای وظیفه انجام نمی‌شود، هر کاری قواعد خاص خود را دارد و باید رعایت شود.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشکلات کارآفرینان با تامین اجتماعی، یادآور شد: جلسات متعددی برگزار شد و مشکلات به زودی حل می‌شود، مصوبات ستاد اقتصادی در استان‌ها لازم‌الاجرا است.

وی با بیان اینکه باید یک کارگروه مشترک بین اتاق بازرگانی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل شود، گفت: در این  کارگروه باید یک طرح توسعه‌ای اقتصادی قابل اجرا برای استان آماده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha