• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99080704457
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه ورزش قهرمانی

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه ورزش قهرمانی

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در راستای حمایت و توسعه ورزش قهرمانی در استان شد.

منوچهر فخری، 7 آبان ماه در آئین تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در محل سالن ورزشی طالشی شهرستان سمنان با بیان اینکه ورزش باید به‌صورت منسجم در جامعه ادامه یافته و از آن حمایت صورت گیرد، اظهار کرد: با توسعه ورزش است که می‌توان شهر سالم، شهروند سالم و جامعه ای سالم داشته باشیم .

وی بر لزوم حمایت خیران از ورزش استان تاکید و تصریح کرد: ورزش استان دارای ظرفیت‌های عظیمی است و برای استفاده بهتر از این ظرفیت باید از پتانسیل خیرین و بخش خصوصی استان استفاده شود.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: استان سمنان از لحاظ اقتصادی نیز دارای استعدادهای بسیاری است اما متاسفانه اقتصاد استان به کمک ورزش نیامده است.

فخری با بیان اینکه استعدادهای ورزشی بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد، گفت: در صورتی که زمینه اعزام تیم‌های ما به مسابقات فراهم و بتوانیم آنها را حمایت کنیم به واقع شاهد بروز افتخارات و استعدادهای خوبی در مسابقات خواهیم بود .

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش قهرمانی خاطرنشان کرد : خوشبختانه در این استان خیران در زمینه‌های مختلف کم نیستند و لذا باید از ظرفیت خیران در حوزه ورزش نیز استفاده کرد.

وی افزود: باید مقوله ورزش را در دو بخش قهرمانی و عمومی دید و متولی این مهم اداره کل ورزش و جوانان است .

فخری با اشاره به کمرنگ تر شدن برنامه‌های مرتبط با حوزه جوانان اضافه کرد: انتظار می‌رفت که این سازمان به طور ویژه ای به بحث جوانان بپردازد اما با ادغام تربیت بدنی با جوانان این مهم کمتر شده است.

وی بر لزوم توجه جدی تر به ورزش های همگانی تاکید کرد و گفت : یکی از مهمترین برنامه ریزی‌های مسوولان استان سمنان که با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری های استان ، هدفگذاری شده توجه بیشتر به ورزش همگانی است و در همین راستا توجه ویژه به ورزش در ارزیابی‌های سالانه از عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها لحاظ می‌شود.

فخری به نقش مهم ورزش در سلامت پرداخت و با بیان اینکه جدا از مسائل اقتصادی و سیاسی، ورزش نیز از مهمترین نیازهای جامعه امروز ما است اضافه کرد: هرجا یک متر به سرانه‌های ورزشی افزوده شده، اثرات مثبت آن در بخش‌های دیگر دیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha