• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99080704547
  • خبرنگار : 50214

کرونا کشتی‌گیران یزد را به یک سوم تقلیل داد

کرونا کشتی‌گیران یزد را به یک سوم تقلیل داد

ایسنا/یزد رئیس هیات کشتی استان یزد علت حضور نیافتن یزد در رقابت‌های لیگ برتر کشور را مشکلات مالی خواند و کاهش ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی در استان به یک سوم در اثر کرونا را نگران کننده خواند.

هیات کشتی با وجود کرونا از پای ننشسته است...

«مجتبی صدقی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: هیات کشتی یزد طی یک سال اخیر با وجود کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته و همچنان در صدد ایجاد تحولات و کسب موفقیت در این عرصه است.

وی در این باره تصریح کرد:با وجود کرونا و مشکلات متعدد برای ورزشکاران هیات‌های ورزشی مختلف، این هیات از پای ننشسته و از این فرصت برای تغییر و تحول در هیات‌های شهرستانی که گاهاً با قدمت بیش از 20 سال هیچ تحولی در انها ایجاد نشده، برامده است.

صدقی ادامه داد: از آن جایی که وجود کرونا از فعالیت‌های عملی و فیزیکی ورزشکاران جلوگیری می‌کرد، سعی شد تمرینات این رشته را به صورت مستمر به صورت مجازی برگزار کنیم تا مشکلی برای سلامت ورزشکاران به وجود نیاید.

صدقی بیان کرد: برای جذب مستعدان این عرصه، پایگاه‌هایی را ایجاد کردیم و با برگزاری کلاس‌های آموزشی توانستیم حدود 100 نفر از علاقه‌مندان ورزش کشتی در استان را جذب کنیم.

وی افزود: به تازگی نیز تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه پیام نور منعقد کردیم که براساس مفاد آن، هیات کشتی در اجرای برنامه‌ها، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و ایجاد تیم در این دانشگاه کمک خواهد کرد و دانشگاه پیام نور نیز در فراهم کردن امکاناتی چون ایجاد سالن به هیات متعد می‌شود.

وی در خصوص حضور هیات کشتی یزد در لیگ برتر نیز اظهار کرد: یزد توانست تا لیگ برتر پیش برود و تمام مراحل مربوط به  حضور در این مسابقه  انجام شد، ولی به دلیل مشکلات مالی  قادر به حضور در مسابقات لیگ نبودیم و از حضور در این رقابت‌ها به ناچار انصراف و تیم را واگذار کردیم در حالی که حضور در این مسابقه میتوانست فرصتی برای درخشش تیم کشتی یزد باشد.

صدقی در پایان از کاهش چشم گیر ورزشکاران سازمان یافته در این رشته ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: سال قبل حدود 1000 کشتی گیر سازمان یافته داشتیم اما امسال  به دلیل شیوع کرونا این تعداد به حدود یک سوم رسیده که بسیار نگران کننده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha