• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99080704608
  • خبرنگار : 71381

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۷ آبان ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۷ آبان ایسنا

تشکر رئیس جمهور از تفقد رهبری/ تصویب طرح الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی/ اعلام بخش‌هایی از طرح ایران برای پایان مناقشه قره‌باغ از سوی عراقچی/ اظهارات رافائل گروسی درباره فعالیت‌های اخیر آژانس در ایران و همکاری میان ایران و آژانس و ... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید روز چهار شنبه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

تشکر رئیس جمهور از تفقد رهبری/ اهانت، جنگ با خداست

به گزارش ایسنا، تشکر رئیس جمهور از تفقد رهبر انقلاب نسبت به دولت در صدر اخبار پرمخاطب بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رهبر انقلاب: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند متهم کردن یکدیگر و سخنان ناروا گفتن ربطی به نقد ندارد و به گفته پیامبر (ص)اگر کسی مومنی را مورد اهانت قرار دهد با خدا اعلام جنگ کرده و در واقع اهانت کردن جنگ با خداست.

طرح الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی تصویب شد

دومین خبر پربازدید، رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طرح الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی بود.

طرح اصلاح قانون بودجه ۱۳۹۹ کل کشور و الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی در دستور کار جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس قرار گرفت و نمایندگان با ٢١۵ رای موافق از مجموع ٢۴٩ نماینده حاضر با آن موافقت کردند.

اعلام بخش‌هایی از طرح ایران برای پایان مناقشه قره‌باغ از سوی عراقچی

اعلام بخش هایی از طرح ابتکاری جمهوری اسلامی ایران برای پایان دادن به مناقشه میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان از سوی سیدعباس عراقچی پس از ورودش به باکو، هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

خبر های دیگر در این رابطه را می توانید در لینک های زیر بخوانید.

محورهای رایزنی عراقچی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان

باید در مدیریت و پایان مناقشه قره باغ حضور فعال داشته باشیم

***

سطح خوب همکاری‌مان با ایران حفظ شده است

خبر بعدی، ‌اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های اخیر آژانس در ایران و همکاری میان ایران و آژانس بود.

رافائل گروسی با اشاره به سفر اخیرش به تهران و انجام شدن توافقی در زمینه اجرای تعهدات پادمانی ایران، گفت: کاری که انجام دادیم راهکاری سازنده برای حل یک مشکل بود. می توانم بگویم که از آن موقع سطح خوب همکاری را حفظ کرده ایم از این نظر که بازرسان ما مرتب حضور دارند و از تاسیسات بازدید می کنند.

آینده روابط تهران - واشنگتن پس از پیروزی ترامپ یا بایدن

شبکه سی. ان. بی. سی نظر کارشناس یک اندیشکده آمریکایی را درباره رویکرد واشنگتن نسبت به تهران در صورت پیروزی احتمالی هر یک از نامزدهای انتخاباتی آمریکا مطرح کرد.

این خبر هم مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا قرار گرفت.

چرا «بایدن» رئیس‌جمهور مطلوب «پوتین» در کاخ سفید نیست؟ 

تحلیل یک کارشناس مسائل روسیه هم درباره اینکه چرا «بایدن» رئیس‌جمهور مطلوب «پوتین» در کاخ سفید نیست؟ هم از دیگر اخبار پرمخاطب بود.

شعیب بهمن اظهار کرد: روس‌ها از حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید بیشتر از حضور جو بایدن نفع می‌برند و در همین چارچوب تمایلی ندارند که بایدن نامزد حزب دموکرات به کاخ سفید راه پیدا کند.

خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه به بهره‌برداری رسید

افتتاح و بهره برداری از خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه  با توجه به شیوع و گسترش ویروس covid-۱۹ و اهمیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام‌شده توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هم از پرمخاطب ها بود.

این مراسم با حضور علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در یکی از کارگاه‌های این سازمان برگزار شد.

تست کرونای قالیباف مثبت شد

خبر ابتلای محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به کرونا هم از پربازدید های بامداد چهار شنبه بود.

رییس مجلس در توییتی نوشته است: یکی از همکاران دفترم به کرونا مبتلا شد، نیمه شب پاسخ تست بنده هم اعلام و کرونا مثبت شد. در حال حاضر در قرنطینه هستم و به امید خدا،  پیگیر امور و وظایف محوله خواهم بود.

اخبار دیگر از کرونا را در لینک های زیر بخوانید.

چرا فقط مردم و اصناف هزینه کرونا را بپردازند؟

نامه قاضی‌زاده هاشمی به رییس جمهور درباره مقابله با کرونا

مسئولیت مدنی ناشی از ابتلا به کرونا در اثر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع شود

***

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

گزارش ایسنا به مناسبت هفتم آبان، سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس هم از خبرهای مورد توجه بود.

ویژگی‌های مطلوب جامعه روحانیت مبارز برای کاندیدای ریاست جمهوری

بیان برخی از ویژگی‌های مطلوب کاندیدای ریاست جمهوری از نظر یک عضو شورای‌ مرکزی جامعه روحانیت مبارز با هم از پربازدیدها بود.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در پاسخ به این پرسش که کدام کاندیدا می‌تواند ویژگی‌های مدنظر جامعه روحانیت در انتخابات را دارا باشد، اظهار کرد: توده مردم ما ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و می‌خواهند فردی ولایتمدار بر سر کار آید و تیمی که او را حمایت و همراهی می‌کند نیز انقلابی و مکتبی بیندیشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha