• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99081106853
  • خبرنگار : 71565

جهانگیرزاده: انتقادات باید واقع بینانه و عاری از هرگونه اتهامات و اهانت باشد

جهانگیرزاده: انتقادات باید واقع بینانه و عاری از هرگونه اتهامات و اهانت باشد

یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز از هتک حرمت در بیان انتقادات گقت: انتقادات باید واقع بینانه و عاری از هرگونه اتهامات و اهانت باشد.

به گزارش ایسنا، عباس جهانگیرزاده نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با تاکید بر اینکه برای تحقق حقوق به حق و مطالبات مردم حوزه انتخابیه قسم یاد کرده و تلاش خواهم کرد، گفت: انتظار مردم از ما نمایندگان انجام حرکت های انقلابی و جهادی است، متاسفانه در سخت ترین دوران تاریخ و بحرانی ترین شرایط سیاسی و اقتصادی جهان قرار گرفتیم، از ظهور تروریسم در عرصه بین المللی همچون القاعده و داعش، جنگ های نیابتی و منطقه ای، توهین به ادیان الهی، نقض مکرر معاهدات بین المللی تا تحریم های اقتصادی و یکجانبه و مواضع ظالمانه برخی دولت های اعراب در حق مسلمانان و اپیدمی ویروس کرونا. همه و همه صلح و امنیت جهانی را به مخاطره انداخته است.

وی افزود: کشور عزیز ما تحت تاثیر این تحولات و در کانون این تحولات قرار گرفته است، علاوه بر اینکه نیازمند دیپلماسی فعال در حوزه های بین المللی هستیم در حوزه داخلی نیازمند حرکت های فعالانه، جهادی و انقلابی در پرتو قانون اساسی و سیاست های کلی نظام هستیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: ما در بخش های مختلف گردشگری، اقتصادی، تجاری، صنایع و معادن، حمایت از تولیدات داخلی و کشاورزی و حمایت از سرمایه گذاری داخلی ضعف های جدی داریم که رفع اکثر آن ها در حد شعار باقی مانده است، اوضاع اقتصادی مردم، سفره مردم، معیشت آن ها، اشتغال زایی برای بیکاران و تورم در انتظار تصمیمات و حرکت های انقلابی است و مبارزه با فساد و رانت های افسارگسیخته باید در راس اقدامات مجلس قرار بگیرد.

جهانگیرزاده همچنین اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری معتقدم انتقادات باید واقع بینانه و عاری از هرگونه اتهامات و اهانت باشد تا اینکه بتوانیم از مسائل حاشیه ای عبور کنیم و به فکر راهکار مناسب باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha