• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99081107041
  • خبرنگار : 71620

حسین‌پور: بیمارستان سردشت سی تی اسکن ندارد و مردم در تنگنا قرار گرفته‌اند

حسین‌پور: بیمارستان سردشت سی تی اسکن ندارد و مردم در تنگنا قرار گرفته‌اند

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر غرق شدن یک خانواده مهاجر سردشتی در دریای فرانسه گفت: آواره شدن جوانان منطقه کردنشین و مهاجرت به کشورهای دیگر به خاطر بیکاری و مشکلات دیگر است.

به گزارش ایسنا، کمال حسین پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: در شرایط همه گیری کرونا و وضعیت بد معیشتی  مردم نیازمند توجه بیشتر مسوولان هستند. متاسفانه به خاطر ضعف مدیریتی، قیمت کالاها به صورت ساعتی تغییر می‌کند. جوانان مردم زیر بار فقر، نداری، گرانی کالاهای اساسی و تعطیلی کارگاه‌ها تمام شدند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در حوزه انتخابیه‌اش گفت: بیمارستان‌های شهرم مملو از بیماران کرونایی است. بیماران کرونایی و همراهان آنها دغدغه تامین هزینه  درمان را دارند. همچنین هزینه لوازم شخصی و بهداشتی بالا رفته و بازار سیاه درست شده  است. بیمارستان سردشت سی تی اسکن ندارد و مردم در تنگنا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با همه این مشکلات فرزندان بعضی مسوولان در کشورهای دیگر در حال تفریح هستند این مسوولان چه جوابی برای خانواده‌های شهدا دارند؟ در منطقه من کولبران کشته شده و زخمی شده برای لقمه‌ای نان نبود زیرساخت‌های توسعه‌ای مثل راه، آب شرب، اشتغال و تحصیل توان مردم را بریده است.

حسین پور با اشاره به بیانیه ۱۰ ماده‌ای قدیمی دولت تدبیر و امید مبنی بر تامین خواسته‌های قانونی مذاهب و اقوام ایران گفت: این بیانیه برای مردم منطقه من مصداق داشته اما حتی یک بند آن هم اجرایی نشده است. جوانان کرد آواره شدند و به خاطر مشکلات به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کند. اخیرا یک خانواده ۵ نفره سردشتی با سه کودک خردسال هنگام مهاجرت در یکی از دریاهای فرانسه غرق شدند. مسوولان باید در روز قیامت جوابگوی این وضعیت باشند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا کار را به کاردان نمی‌سپارید؟ چرا کردها و اهل سنت در مدیران استانی جای ندارند؟ چرا باید مناطق کردنشین از توسعه عقب مانده و بیشترین درصد بیکاری را داشته باشند. امیدوارم آقای روحانی به توسعه کشور بدون نگاه امنیتی، مذهبی و منطقه‌ای اهمیت بدهد و تمام شهروندان ایران را با یک دید بنگرد.

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود با اشاره به موضوع بورس نسبت به آماده سازی هر چه سریعتر زیرساخت‌های سرمایه گذای بازار سرمایه هشدار داد و از دولت خواست که ضرر و زیان مردم را جبران کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha