• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99081107163
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان‌ خبر داد

باید برای برگزاری سالم انتخابات ۱۴۰۰ تلاش کنیم/۳ انتخابات پیش روی کبودراهنگی ها

باید برای برگزاری سالم انتخابات ۱۴۰۰ تلاش کنیم/۳ انتخابات پیش روی کبودراهنگی ها

ایسنا/همدان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان‌ گفت: همه ما به عنوان دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را مدیون کسانی  می دانیم که برای پیروزی و انسجام جمهوریت و اسلامیت جانفشانی کردند تا در آرامش کامل انتخابات برگزار شود پس باید نسبت به برگزاری سالم انتخابات سال آینده تلاش کنیم.

ابوالقاسم الماسی یکشنبه ۱۱ آبان در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان کبودراهنگ و بخشداران گل تپه و شیرین سو، با اشاره به روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز مطرح کرد: مردم پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی پای ارزش ها و شعارهای استقلال و آزادی ایستاده اند و علت آن پایداری مسئولان نظام و مردم به ویژه جوانان بر ارزش های انقلاب است.

وی افزود: همه ملت ایران و مسئولان نظام این ایستادگی را مدیون جانفشانی های شهدا و جانبازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس  هستند که با ایثار خود همه معادلات مخالفان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند و امروزه مردم با وجود همه فشارها پای ارزش های خود ایستاده اند.

الماسی گریزی به کاستی های موجود در جامعه و فشارهای معیشتی بر مردم زد و اظهار کرد: امروزه با وجود ضعف های موجود در جامعه و شایعات دشمنان، مردم با نجابت در کنار دولت هستند و اگر مشکلاتی وجود دارد به علت سوءاستفاده هایی است که صاحبان موقعیت های اقتصادی با احتکار و گرانفروشی در اداره جامعه اختلال ایجاد کرده اند چراکه همین اقدامات حاشیه ای باعث ایجاد سختی های معیشتی در طبقات مختلف جامعه شده است.

وی درباره انتخابات سال آینده نیز خاطرنشان کرد: ما سال آینده در شهرستان کبودراهنگ سه انتخابات داریم و مهیا کردن  فضای انتخابات ریاست جمهوری، شورا و نماینده مجلس از وظایف خطیر بخشداران و معاونان فرماندار در شهرستان است.

الماسی ادامه داد: همه نگاه های سیاستمداران داخل و خارج از کشور به این دوره از انتخابات است و همه ما وظیفه سنگینی نسبت به برگزاری انتخابات داریم که می طلبد متولیان شهرستان با ایجاد فضای سالم و فعال انتخاباتی این حرکت عظیم سیاسی را طوری شکل دهند که مشارکت گسترده ایجاد و سلامت انتخابات نیز به مانند گذشته مهیا شود.

وی گفت: همه ما به عنوان دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را مدیون کسانی 
می دانیم که برای پیروزی و انسجام جمهوریت و اسلامیت جانفشانی کردند تا امروز ما در آرامش کامل انتخابات برگزار شود پس باید نسبت به برگزاری سالم این انتخابات تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان درباره انتخابات شوراهای شهر کبودراهنگ یادآور شد: انتخابات شوراها دقت نظر بخشداران را می طلبد و ما باید همه توان خود را برای تأیید صلاحیت ها و انتخاب بگذاریم تا افراد توانمند پای کار باشند و در کنار انتخابات شورا و ریاست جمهوری انتخابات مجلس را هم در پیش داریم که بخشداران باید هنر مدیریت خود را به کار گیرند و این انتخابات را به نحو مطلوب برگزار کنند.

وی از بخشداران گل تپه و شیرین سو قدردانی کرد و  گفت: ابراهیم دهقانی خواه، بخشدار سابق گل تپه به علت مدیریت خوب به عنوان معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری انتخاب و بخشدار سابق شیرین سو به علت توانمندی و تحصیلات عالیه، مردم داری و تعامل مثال زدنی با مردم به عنوان بخشدار گل تپه معرفی شده است. 

الماسی از بخشداران و معاون سیاسی، امنیتی خواست ارتباطشان را با مردم تقویت کنند و همه تلاش خود برای جلب رضایت مردم را به کار گیرند به ویژه بخشداران با اعضای شورا و معتمدین در روستاها و افراد با نفوذ تعامل در خور شأن آنها را داشته باشند و از تجربیات معتمدین در مدیریت بخش بهره بگیرند.

وی از بخشداران درخواست کرد که برنامه جامعی برای ادامه خدمت خود داشته باشند چراکه این موضوع مهم کمک بزرگی است که موفقیت بخشداران را به دنبال خواهد داشت.

شناخت کامل منطقه، استفاده از جوانان منطقه برای انجام کار در روستاها، افزایش علم و مطالعه همچنین مشورت و رجوع به علم دیگران برای مدیریت و حل مشکل مردم در روستاها و بخش ها مواردی بود که مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان به عنوان پیشنهاد به بخشداران جدید و معاونان فرماندار ارائه داد.

وی شناخت اولویت های منطقه و به گارگیری مردم به ویژه افراد توانمند در حل مشکلات را روشی برای افزایش موفقیت بخشداران و معاونان فرماندار برشمرد.

در ادامه سیدایوب موسوی، بخشدار جدید گل تپه نیز از توجه و عنایت استاندار همدان و فرماندار کبودراهنگ مبنی بر اعتمادشان به وی قدر دانی کرد و گفت: همه توام را به کار خواهیم بست تا بتوانم با خدمت به مردم ولایتمدار بخش گل تپه این اعتماد را به نحو مطلوب جوابگو باشم.

ابراهیم دهقانی خواه، معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری کبودراهنگ نیز ابراز امیدواری کرد که بتواند در این وظیفه خطیر سیاست های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادامه دهد. 

منصور جمال آزاد نیز که یکی از کارمندان فرمانداری بود و امروز به عنوان بخشدار شیرین سو منصوب شد، ابراز امیدواری کرد که در بخش شیرین سو جوابگوی لایقی برای حسن اعتماد فرماندار باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان از عمران ضیغمی معاون سابق سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ تقدیر به عمل آمد و ابراهیم دهقانی خواه به عنوان معاون جدید معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha