• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99081107233
  • خبرنگار : 50388

استاندار:

نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه است

نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حوزه ماموریت نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت آن بسیار گسترده بوده و نیازمند توجه ویژه در حوزه تجهیزات و امکانات لجستیکی است.

احمدعلی موهبتی ۱۱ آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد افزود: این روزها بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام احساس به وحدت و همدلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: امیداوریم همه مسلمانان و مسوولان کشورهای اسلامی به وحدت و همدلی بین کشورهای اسلامی توجه داشته باشند و این مهم را هر چه سریعتر عملی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اقدام رییس جمهوری فرانسه در حمایت از نشریه توهین کننده به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و گفت: مدعیان دروغین آزادی در برابر یک حادثه دروغین تاریخی سریع واکنش نشان می‌دهند اما در برابر جریحه دار کردن قلب میلیاردها مسلمان بی تفاوت هستند.

موهبتی افزود: وجود سلاح‌های غیرمجاز، عبور موادمخدر و وجود گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام در آن سوی مرزهای سیستان و بلوچستان کار را برای نیروی انتظامی این استان دشوار کرده است.

وی تصریح کرد: ایجاد مرزبانی شمال و جنوب در سیستان و بلوچستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و از فرمانده ناجا انتظار می رود نسبت به این مساله اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امکانات مرزبانی با توجه به وسعت این استان بسیار ناچیز است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر عملکردی مطلوب در این استان داشته و در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

موهبتی تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم و ما مسوولان باید طوری عمل کنیم که مدیون شهدا و خانواده‌های آنان نباشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی با مردم نیک رفتار و با متخلفان تندخو است و انتظار از این نیروی خدوم جز این نیست.

وی ادامه داد: با توجه به بومی بودن سردار احمد طاهری و تجربه و تسلطی که در سیستان و بلوچستان دارند بدون شک در دوره حضور ایشان در مسوولیت فرماندهی انتظامی استان شاهد اتفاقات مثبتی در راستای تامین روزافزون امنیت مطلوب خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha