• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99081107246
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر خبر داد

تخصیص یارانه سود تسهیلات برای کمک به بانک‌ها و واحدهای تولیدی

تخصیص یارانه سود تسهیلات برای کمک به بانک‌ها و واحدهای تولیدی

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص یارانه سود تسهیلات برای کمک به بانک‌ها و واحدهای تولیدی در تسریع اجرای طرح‌ها گفت: این اعتبار کمک بزرگی به روند پرداخت تسهیلات به واحدها می‌کند که باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) بر توجه به جذب اعتبارات و تسهیلات مصوب تأکید کرد.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تبصره ۵ قانون بودجه برای تسویه بدهی‌ دستگاه‌های اجرایی به اشخاص حقیقی و حقوقی مانند پیمانکاران از طریق بانک‌ها به صورت تهاتر ضروری است.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با تأکید بر حداکثر استفاده از این ظرفیت برای برطرف کردن برخی بدهی‌های دستگاه‌ها و بانک‌ها گفت: استفاده از ظرفیت تبصره ۵ قانون به حل مشکلات اعتباری طرح‌های عمرانی کمک می‌کند.

گراوند با تأکید بر نقش مصارف و منابع بانک‌ها در توسعه و حل مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید در توسعه استان بوشهر بیشتر نقش‌آفرینی کنند.

وی با تأکید بر مشخص‌ شدن منابع و مصارف بانک‌ها و نقش آنها در توسعه استان بوشهر افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر باید گردش مالی و اعتباری خود را در بانک‌های استان مورد توجه قرار دهند تا نقش بانک‌ها در توسعه استان افزایش یابد. 

استاندار بوشهر از پرداخت اعتبارات مرحله نخست جهش تولید در استان خبر داد و بیان کرد: از ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات مصوب برای اجرای طرح‌ها در قالب جهش تولید در استان بوشهر، در مرحله نخست ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به تخصیص یارانه سود تسهیلات برای کمک به بانک‌ها و واحدهای تولیدی در تسریع اجرای طرح‌های تولیدی افزود: این اعتبار کمک بزرگی به روند پرداخت تسهیلات به واحدها می‌کند که باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha