• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99081107262
  • منبع : نمایندگی لرستان

دبیر:

پیگیر تصمیمات اتحادیه جهانی هستیم/ فصلِ تحول کشتی لرستان فرا رسیده است

پیگیر تصمیمات اتحادیه جهانی هستیم/ فصلِ تحول کشتی لرستان فرا رسیده است

ایسنا/لرستان رئیس فدراسیون کشتی می‌گوید: هر لحظه از طریق اتحادیه جهانی و حتی نامه‌نگاری با فدراسیون صربستان میزبان رقابت‌های جهانی، پیگیر ریز مسائل تصمیمات پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری این پیکارها هستیم.

علیرضا دبیر یازدهم آبان ماه در حاشیه برگزاری مراسم اهدای حکم رئیس هیئت کشتی لرستان با اشاره به وضعیت کشتی این استان گفت: اگر تحولی قرار است در کشتی لرستان رُخ دهد؛ اکنون زمان آن فرا رسیده است.

وی ادامه داد: حضور افراد تاثیرگذار مانند غلام‌رضا محمدی و طالب نعمت‌پور در کنار حمایت کامل فدراسیون کشتی می‌تواند لرستان را تا چند سال آینده به یکی از قطب‌های کشتی ایران تبدیل کند.

دبیر خاطرنشان کرد: اکنون وقتی به آمار، نتایج و عملکرد کشتی لرستان نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم از آن لرستان قدرتمند در کشتی آزاد و فرنگی چیزی باقی نمانده است و تنها چند چهره که به لطف نبوغ خود در این چندسال توانسته‌اند در سطح تیم‌های ملی خودی نشان دهند.

طلایی المپیک سیدنی با اشاره به حمایت کامل از کشتی لرستان تاکید کرد: به زودی قصد سفر به این استان را دارم، سفرهای استانی و حضور میدانی یک رئیس قطعاً گره‌گشا مشکلات است و می‌تواند بار مثبت برای کشتی آن خطه از کشور را به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: به طور مثال در سفر به سیستان و بلوچستان با لطف خدا و حمایت مسئولان سیاسی و ورزشی این استان چند مصوبه به نفع کشتی این خطه به تصویب رسید که قطعا در آینده شاهد تاثیر مثبت آن‌ها خواهیم بود.

دبیر در ادامه گریزی نیز به اما و اگرهای برگزاری پیکارهای جهانی کشتی زد و افزود: پیش‌تر فدراسیون کشتی ایران آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان به اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد و اکنون نیز پیگیر فراهم آوردن شرایط برگزاری یک انتخابی خوب برای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در آخر هفته جاری هستیم.

رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: البته باید توجه داشت در شرایط بسیار خاص کنونی از نظر شیوع ویروس کرونا و اتفاقات مربوط‌ به آن هر لحظه از طریق اتحادیه جهانی و حتی نامه‌نگاری با فدراسیون کشتی صربستان میزبان رقابت‌های جهانی، پیگیر ریز مسائل تصمیمات پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری این پیکارها هستیم.

در پایان این نشست، فرید بهرامی حکم ریاست هیئت لرستان را از رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha