• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99081207424
  • خبرنگار : 50163

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست

رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست

ایسنا/زنجان معاون استاندار زنجان گفت: امروز از هیچ دستگاه اداری نخواهیم پذیرفت که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن کمتر از ۱۰۰ درصد باشد.

خدابخش مرادی‌نافچی شامگاه دیروز(۱۱ آبان ماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با کرونا در خرم‌دره انجام شده است، اظهار کرد: آنچه در برهه فعلی ضرورت دارد، استمرار این فعالیت‌ها با همان شتاب و مشارکتی است که آغاز و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تقویت بازرسی‌ها و نظارت‌ها و برخورد با متخلفین کماکان یک اولویت است، ادامه داد: امروز از هیچ دستگاه اداری نخواهیم پذیرفت که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن کمتر از ۱۰۰ درصد باشد.

این مسئول، با بیان این مطلب که بعد از استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اولویت پیشگیری از تجمعات است، تصریح کرد: تجمعاتی مانند عروسی و عزا در انتقال ویروس نقش بسیار موثری دارند.

معاون سیاسی استاندار زنجان اضافه کرد: انتظار داریم گل فروشی‌ها و چاپخانه‌ها مراسم‌ را به مرکز بهداشت و نیروی انتظامی اعلام کنند تا قبل از هر تجمعی به خانواده‌ها یادآوری شود که امروز یکی از عوامل مهم اثرگذار بر شیوع کرونا  تجمعات است.

وی با بیان این مطلب که همچنان معتقدیم اصناف و بازار به‌عنوان نقطه ارتباط مردم با واحدهای صنفی می‌تواند یک نقطه دیگر برای انتقال ویروس باشد، متذکر شد: بازاریان علاوه بر اینکه خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند باید به مشتری و ارباب رجوع تاکید کرده و استفاده از ماسک را به عنوان یک اولویت قرار دهند.

مرادینافچی از تمدید مجدد محدودیت‌های کرونایی در خرم‌دره بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: انتظار داریم نظارت‌های لازم بر نحوه اجرای این محدودیت‌ها انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha