• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99081207586
  • منبع : بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر مطرح کرد

فرصت خوب آموزش‌ آنلاین جهاددانشگاهی برای بهره‌گیری در دوران شیوع کرونا

فرصت خوب آموزش‌ آنلاین جهاددانشگاهی برای بهره‌گیری در دوران شیوع کرونا

ایسنا/بوشهر مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های فضای مجازی و آموزش‌های آنلاین جهاددانشگاهی فرصت خوبی برای استفاده و بهره‌گیری در دوران شیوع کرونا است.

علیرضا حاجیونی در نشست انعقاد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی استان بوشهر با تبریک هفته وحدت بیان کرد: ظرفیت‌های پژوهشی بالایی در استان وجود دارد که می‌توان با تعریف پروژه‌های کاربردی، برنامه‌ریزی دقیق و تعریف چشم‌انداز برای مواردی همچون طلاق، مسائل زنان سرپرست خانوار، فرزندخواندگی و... و تعدیل مشکلات و حل چالش‌های این اقشار اقدام کرد. 

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های غیرحضوری و مجازی جهاد دانشگاهی عنوان کرد: جهاددانشگاهی در حوزه آموزش توانمندی های زیادی دارد و زیرساخت‌های فضای مجازی و آموزش‌های آنلاین جهاددانشگاهی فرصت خوبی برای استفاده و بهره‌گیری در دوران شیوع کرونا و محدودیت‌های مربوط به آموزش حضوری است. 

این مسئول ادامه داد: با تعریف چشم‌انداز می‌توان در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی و با رعایت اصول حرفه‌ای پژوهش برای پنج سال آینده، مطالعاتی صورت بگیرد. 

مدیرکل بهزیستی بوشهر عنوان کرد: برای رسیدن به توسعه حتما باید مراحل علمی را با یک زیرساخت قوی اطلاعاتی و مبتنی بر دانش فراهم کنیم.

حاجیونی با بیان اینکه در استان بوشهر با وجود نیاز از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود، افزود: متاسفانه در حال حاضر آزمایش‌های ژنتیک هم‌استانی‌های ما در شیراز انجام می‌شود و برای ما جای خوشبختی خواهد داشت که از طریق آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی، مشکلات مددجوهای ما و دیگر شهروندان چه در رفت‌وآمدها و چه در مسائل دیگر حل شود. 

وی با تشکر از نگاه مثبت جهاد دانشگاهی به بهزیستی بیان کرد: اینکه ما را در کنار خودتان دیده و در مسیر حل مشکلات این حوزه قدم برمی‌دارید جای قدردانی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران حرفه‌ای چشم‌های بیدار و همراه ما هستند، تاکید کرد: از اینکه خوب و بد بهزیستی دیده شود استقبال می‌کنیم و رسانه‌ها می‌توانند در حل مشکلات به ما کمک کنند.

علیرضا حاجیونی با اشاره به فازهای پیشگیری، اقدام، مداخله، که توسط سازمان بهزیستی انجام می‌شود، اضافه کرد: مسائل و آسیب‌های اجتماعی با یک سازمان حل نمی‌شود و در هر مرحله‌ای از آسیب‌ها ورود نهادها و انجمن‌ها شرایط خاص خود را دارد. 

گفتنی است در پایان این نشست تفاهم‌نامه گسترش همکاری در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و... مابین اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان بوشهر منعقد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha