• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99081207600
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون وزیر راه و شهرسازی:

سریال بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی تا پایان ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد

سریال بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی تا پایان ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد

ایسنا/همدان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شش محور به صورت همزمان ریل گذاری انجام می شود که پیشرفت بالایی داشتند و زیرسازی انجام شده که امیدواریم با تأمین تجهیزات و تولید ریل ملی با روند خوبی روسازی انجام شود و طبق زمانبندی تحویل دهیم.

خیرالله خادمی دوشنبه ۱۲ آبان ماه در آیین آغاز عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن همدان- سنندج، با بیان اینکه توسعه ریلی در گذشته با این وسعت نبوده است، اظهار کرد: این نقطه ایستگاه همدان است اما سرآغازی برای توسعه ریلی غرب کشور است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش توسعه ریلی اقدامات بزرگی در حال انجام است، تصریح کرد: برای این پروژه ۶۰۰ میلیارد اعتبار لازم بوده و صورت وضعیت پیمانکارها مشخص است و سرتاسر مسیر در بخش زیرسازی فعال بوده و روسازی نیز انجام می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور در دست اجرا داریم که اقدام بی نظیری است، خاطرنشان کرد: هشت پروژه آزاد راهی داریم که در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۸۷۰۰ کیلومتر بزرگراه در کل کشور در دست اجرا داریم، ادامه داد: برنامه ریزی شده ۱۸۶۰ کیلومتر را تحویل بدهیم.

خادمی در ادامه سخنانش بیان کرد: امیدواریم سریال بهره برداری از پروژه های ریلی از ماه آینده آغاز شود تا بتوانیم تا پایان ۱۴۰۰ به اتمام برسانیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه با وجود تنگناهای مالی و وضعیت اقتصادی، پروژه های عمرانی روند خوبی دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم اهدافی که داریم تحویل مردم دهیم.

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان با بیان اینکه در این سفر هم راه، راه آهن و هم فرودگاه برای کردستان حائز اهمیت بوده و سفر خوشحال کننده ای است، گفت: امیدواریم با حمایت های صورت گرفته از جانب دولت این پروژه در زمان معین به کردستان برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha