• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99081208071
  • خبرنگار : 71489

در حاشیه برگزاری نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد: به حضور نیروی هوایی ارتش در اصفهان و رزم و رزمایش آنها افتخار می‌کنیم

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد: به حضور نیروی هوایی ارتش در اصفهان و رزم و رزمایش آنها افتخار می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در اصفهان با تاکید بر اینکه بعد از دوران دفاع مقدس اگرچه جنگی نبوده، اما ارتش همواره مشغول تحقیق و تولید در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز خود بوده است، خاطر نشان کرد: امروز به لطف خدا از زیردریایی و هواپیما گرفته تا موشک در داخل کشور تولید می‌شود و این باعث عصبانیت دشمنان شده است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان و امام جمعه این شهر، با حضور در حاشیه نخستین روز برگزاری نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت نیروی هوایی ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «ما به حضور نیروی هوایی ارتش در اصفهان و رزم و رزمایش آنها افتخار می‌کنیم»، اظهار کرد: یکی از افتخارات مردم اصفهان این است که بسیاری از نیروهای مسلح بویژه نیروی هوایی ارتش در این استان مستقر هستند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت گفت: امیدواریم خداوند به کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش توفیق دهد تا تمام تمرینات نظامی خود را که با هدف حفظ و ارتقای آمادگی برای ایستادگی در برابر دشمنان انجام می‌شود، با موفقیت پشت سر بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: بدون شک نیروهای مسلح باید همواره تمرینات رزمی خود را انجام دهند تا آمادگی‌شان حفظ شود؛ اگر این تمرینات نبود، نمی‌توانستیم از داخل خاک خود، محل استقرار داعش در دیرالزور را نشانه بگیریم و مورد اصابت دقیق موشک‌های خود قرار دهیم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به تجربیات نیروهای مسلح از ۸ سال جنگ تحمیلی، تصریح کرد: به لطف خدا اقتدار امروز نیروهای مسلح از جمله ارتش به هیچ وجه قابل قیاس با جنگ تحمیلی نیست و شاید بتوان گفت که سطح امروز آمادگی نیروهای مسلح در دنیا کم سابقه است؛ این سطح از آمادگی قطعاً به دلیل حضور ارتش و سایر نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی و فعالیت در دوران سخت به دست آمده است؛ همانطور که هر انسانی با سختی رشد می‌کند، نیروهای مسلح نیز با کسب تجربه از روزهای سخت، امروز رشد کردند و تقویت شده‌اند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ارتش پس از دوران دفاع مقدس اصلاً توقف نداشته است، خاطر نشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس اگرچه جنگی نبوده، اما ارتش همواره مشغول تحقیق و تولید در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز خود بوده است. امروز به لطف خدا  از زیر دریایی و هواپیما گرفته تا موشک در داخل کشور تولید می‌شود و این باعث عصبانیت دشمنان شده است؛ پاسخ ما نیز به این دشمنان کلام خدای متعال است که می‌فرمایند «موتوا بِغَیظِکُم (با همین خشمی که دارید بمیرید.)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha