• چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99081409246
  • منبع : نمایندگی همدان

شهردار خبر داد

نصب تابلوهای ایستاده مزین به تمثال شهدا در خیابان های شیرین سو

نصب تابلوهای ایستاده مزین به تمثال شهدا در خیابان های شیرین سو

ایسنا/همدان شهردار شیرین سو امروز از تعویض تابلوهای قدیمی معابر و نصب تابلوهای استاندارد ایستاده مزین به تمثال مبارک شهدا در خیابان ها و کوچه های شهر شیرین‌سو خبر داد.

سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: در هر کشور و شهری شخصیت برجسته ای در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و ... هستند که در طول زندگی خود خدمات ارزنده ای را ارائه داده و موجب اعتلای فرهنگ حفظ تمامیت ارضی و جلوگیری از تجاوز بیگانه و حفظ استقلال ملی شده اند.

وی با اشاره به پاسداشت یاد و خاطره بزرگان و شهدای شهر شیرین و نامگذاری معابر، خیابان ها و میادین به نام این شخصیت های تأثیرگذار در کشور گفت: براساس دستورالعمل ها نام شخصیت های مهم تاریخ از صدر اسلام، انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر در نخستین اولویت و برای نامگذاری خیابان ها و نام شخصیت های فرهنگی، ادبی، علمی و ... در مرتبه بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد:  به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تابلوهایی مزین به تمثال شهدا به همراه نام، نام خانوادگی، محل و تاریخ شهادت آنها تهیه و امروز در خیابان و محل هایی که در آن زندگی می کرده اند، نصب شد.

موسوی ضمن اشاره به تأثیر نامگذاری تصویری در پیدا کردن آدرس بیان کرد: نام‌گذاری درست می تواند در پیدا کردن آدرس و همچنین ارسال مرسولات پستی بسیار مفید و سودمند باشد.

وی ادامه داد: در نامگذاری معابر شیرین سو به وقایع و رخدادهای محلی توجه شده چراکه  خاطراتی که مردم از کوچه‌ها، معابر و خیابان ها دارند از مواردی است که باید به آنها احترام بگذاریم.

موسوی با تأکید بر بهره گیری از نظرات مردمی اضافه کرد: تعدادی از شهروندان و معتمدین شهر به عضویت کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری درآمدند تا از نگاه مردمی در نامگذاری غافل نشویم.

وی با تقدیر از همکاری مردم در انجام پروژه های مختلف شهرداری اظهار کرد: شهرداری شیرین سو همواره از نظرات عموم شهروندان در انجام پروژه های گوناگون بهره گرفته است بنابراین از شهروندان تقاضا داریم نظرات و پیشنهادات خود را همچون گذشته به این شهرداری ارسال کنند تا خدمتگزاران مردم در این شهرداری از نظرات آنها بهره مند شوند.

شهردار شیرین سو در پایان از انجام عملیات زیرسازی و تسطیح معابر سطح شیرین سو خبر داد و گفت: این پروژه نیز امروز توسط شهرداری آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha