• پنجشنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99081509789
  • خبرنگار : 50005

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

مرحله کشوری دوره مسابقات قرآنی اوقاف در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مرحله کشوری دوره مسابقات قرآنی اوقاف در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان‌ها به دلیل مقابله با شیوع کرونا، گفت: در آذربایجان‌شرقی نیز این مرحله از مسابقات، از ۱۹ آبان آغاز می‌شود.

حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان، اظهار کرد: تاریخ برگزاری مسابقات خواهران ۱۹ آبان خواهد بود که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که مسابقات بخش برادران نیز از تاریخ ۲۲ آبان در استدیو صدا و سیمای مرکز استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: فرآیند داوری نیز در هشتم آذرماه به صورت زنده برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: هفت نفر در بخش برادران و چهار نفر در بخش خواهران در این مرحله از مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت؛ همچنین یک گروه تواشیح نیز در این مرحله حضور دارد.

وی به اسامی و رشته متسابقان قرآنی در بخش خواهران اشاره کرد و گفت: الهام پورباقر(حافظ کل)، منیره خدابنده(حافظ ۲۰ جزء)، مهری سلیمی(قرائت تحقیق) و ام‌البنین طالبی(قرائت ترتیل) در بخش خواهران این مرحله از مسابقات، حضور دارند.

وی به اسامی و رشته متسابقان قرآنی در بخش برادران اشاره کرد و گفت: میلاد عاشقی(حافظ کل)، سینا طباخی(حافظ کل)، محمدمهدی ظهوری(حافظ ۲۰ جزء)، محمدحسین نقی‌زاده(قرائت تحقیق)، هادی بنازاده(قرائت تحقیق)، غلامرضا قوچی(قرائت ترتیل) و اکبر قنبرزاد(اذان) در بخش برادران این مرحله از مسابقات، حضور دارند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: گروه تواشیح نصر نیز در رشته تواشیح این مرحله از مسابقات، حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha