• جمعه / ۱۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99081610221
  • خبرنگار : 71595

صادقی: تجربه مسلمان به ما کمک می‌کند/ نگران بودم پرسپولیسی‌ها داور را تحت تاثیر قرار دهند

صادقی: تجربه مسلمان به ما کمک می‌کند/ نگران بودم پرسپولیسی‌ها داور را تحت تاثیر قرار دهند

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید محسن مسلمان برای بالا بردن تجربه به این تیم اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس بیان کرد: فصل گذشته در آخرین بازی به پرسپولیس باختیم. کار ما این است که ذهنیت تیم را عوض کنیم. فصل گذشته به جوانان زیادی فرصت دادیم و انتظار داریم این فصل بهتر بازی کنند. هدف ما این است که فوتبال بهتری بازی کنیم و نتایج بهتری بگیریم و بازیکن‌سازی را هم ادامه دهیم. با تیمی بازی کردیم که ۴ سال قهرمان ایران شده و الان فینالیست آسیا است. در مجموع خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم به دست آوردیم که از آن‌ها استفاده نکردیم.

او درباره جذب محسن مسلمان هم توضیح داد: مسلمان ۲۹ ساله است و سنش زیاد نیست. ما در فصل پیش جوانگرایی را با شیب زیادی انجام دادیم و نیاز داشتیم تا تیم از نظر تجربه بهتر شود و به همین خاطر محسن مسلمان را جذب کردیم.

صادقی اضافه کرد: بازی خیلی خوبی بود. امسال باید کاری کنیم که تیم تغییر ذهنیت پیدا کند و قطعا این کار را به خوبی انجام می‌دهیم. هم در نیمه اول و هم  در نیمه دوم موقعیت داشتیم. روی ضد حملات هم موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم. برنامه‌هایی را که تمرین کرده بودیم بازیکنان پیاده کردند. چند بازیکن با تجربه هم اضافه کرده‌ایم تا از نظر تجربه شرایط تیم بهتر شود. فکر می‌کنم چند بازیکن جوان ما می‌توانستند کیفیت بهتری ارائه بدهند. اولین بازی لیگ بود و انتظار داریم بهتر از این بازی کنند. جا دارد که نتایج بهتری بگیریم. 

سرمربی سایپا درباره درخشش منادی، دروازه‌بان تیمش هم، گفت: فکر می‌کنم حامد لک هم آخر بازی درخشش خوبی داشت. اگر دروازه‌بان حریف عملکردی خوبی نداشت ما می‌توانستیم بازی را یک بر صفر ببریم. 

او درباره داوری و اخراج کامیابی‌نیا هم توضیح داد: در مجموع مشکلی نبود ولی اعتراضات زیاد بود و من نگران این بودم که داور تحت تاثیر این اعتراضات قرار بگیرد ولی به نظر من خیلی خوب بازی را اداره کرد. 

در ادامه از صادقی درباره کیفیت زمین مسابقه هم پرسیده شد که او پاسخ داد: در این مورد صحبت کرده‌ایم. حق طبیعی ماست که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. امروز همه اینجا بودند و کیفیت زمین را دیدید. به نظرم کیفیت این زمین از زمین ورزشگاه آزادی چیزی کم ندارد. زمین عالی بود و دو تیم توانستند روی زمین فوتبال بازی کنند. مدیریت ما اصرار داشت که در زمین خودمان بازی کنیم و من از آن‌ها تشکر می‌کنم چون این حق طبیعی ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha