• شنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 99081710695
  • خبرنگار : 71021

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان هم مجازی شد

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان هم مجازی شد

نمایشگاه گردشگری آلمان (ITB) که دوره گذشته با شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، در سال ۲۰۲۱ به شکل «مجازی» برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مرکز نمایشگاهی برلین اعلام کرد: با درنظر گرفتن شرایط موجود، نمایشگاه گردشگری و کنوانسیون برلین از ۹ تا ۱۲ مارس ۲۰۲۱ برابر با ۱۹ تا ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۹۹ نسخه مجازی و دیجیتالی خود را برای نخستین‌بار برگزار می‌کند. این نمایشگاه و کنفرانس، B2B خواهد بود. اطلاعات بیشتر درباره غرفه‌دارها، بلیت بازدیدکنندگان تجاری و حامیان مالی در سطح جهانی از ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۶ آبان‌ماه ۹۹) در وب‌سایت نمایشگاه برلین قرار می‌گیرد.

مسؤولان نمایشگاه برلین که در اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا ناچار به تعطیلی این رویداد مهم شدند، اینک با به کار گرفتن تجربه‌های جدید گردشگری و بازاریابی دیجیتالی، قول داده‌اند نسخه جدید این نمایشگاه همانند گذشته شماره یک باشد و تجارتی موفق و ارتباطاتی جدید را رقم بزند و کماکان الهام‌بخش و تعاملی باقی بماند.

این نمایشگاه پس از آن‌که در دوره قبل با همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، چندی پیش یک رویداد مجازی را برای شیفتگان و اهالی سفر برگزار کرد. با پشت سر گذاشتن آن تجربه، مسؤولان نمایشگاه گردشگری آلمان اینک می‌گویند: نظرات شما در ماه‌های گذشته به ما نشان داده است که شبکه‌سازی، تبادل‌ دانش و تجارت جدید بیش از هر زمان دیگری مناسب است.

نمایشگاه صنعت سفر از سال ۱۹۶۶ میلادی، هر سال مستمر در ماه مارس و در شهر برلین به صورت چهره به چهره برگزار می‌شد. ITB برلین به عنوان بورس گردشگری جهان شناخته می‌شود و از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی گردشگری نیز به حساب می‌آید. در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده بودند. برآورد شده بود این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ حدود ۷ بیلیون یورو درآمد کسب کند.

آلمان بازار گردشگری قدیمی ایران به حساب می‌آید در نتیجه حضور در نمایشگاه آن برای ایران اهمیت ویژه‌ای دارد. ایران بیش از یک دهه تجربه حضور در این نمایشگاه را دارد.

نمایشگاه WTM لندن نیز قرار است این هفته به صورت مجازی برگزار شود. این نمایشگاه از ۹ تا ۱۱ نوامبر برابر با ۱۹ تا ۲۱ آبان‌ماه به شکلی مجازی به تأثیر ویروس همه‌گیر کرونا بر صنعت سفر و جهانگردی می‌پردازد و نقشه راه بهبودی را بررسی می‌کند و به شناسایی روش‌ها و نوآوری‌هایی که آینده صنعت گردشگری را می‌سازد، می‌پردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha