• شنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99081711145

استاندار قم تاکید کرد

مردم قم رعایت کردند، کرونا نزولی شد/ این روند باید ادامه داشته باشد

مردم قم رعایت کردند، کرونا نزولی شد/ این روند باید ادامه داشته باشد

ایسنا/قم استاندار قم بابیان اینکه کاهش بستری و فوتی‌ها در قم در سایه رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم است، گفت: همچنان انتظار داریم مردم خوب و فهیم استان با اعمال محدودیت‌ها همراهی کنند تا روند نزولی ادامه داشته باشد.

بهرام سرمست امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که در راستای اعمال محدودیت و سختگیری‌هایی که در قم انجام‌شده روند بستری و فوتی‌ها رو به کاهش است.

وی بابیان اینکه کاهش بستری و فوتی‌ها در قم در سایه رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم است، افزود: همچنان انتظار داریم مردم خوب و فهیم استان قم با اعمال محدودیت‌ها همراهی کنند تا روند نزولی ادامه داشته باشد.

استاندار قم بیان کرد: بر اساس مصوبه مهمی که در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا اتخاذ شد مقرر شد از 20 آبان ماه الی 20 آذرماه به مدت یک ماه همه مشاغل به‌استثنای گروه شغلی یک که شامل نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز بهداشت و درمان و گروه‌های خدماتی  و فروشگاه‌هایی زنجیره‌ای که مایحتاج مردم را تأمین می‌کنند تا ساعت 18 حق فعالیت دارند و از ساعت 18 تعطیل می‌شوند تا با اعمال این محدودیت‌ها شاهدکاهش بیش‌ازپیش کرونا باشیم.

سرمست عنوان کرد: انشا الله با اعمال محدودیت‌ها شاهد کاهش بیماری کرونا در قم باشیم، درزمینهٔ رفت‌وآمد خودروها موضوعی مطرح شد که از ساعت 21 الی 4 صبح محدودیت داشته باشند که این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد و سپس تصمیم‌گیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شیب ویروس کرونا در قم نزولی شده است، در کل کشور وضعیت قرمز وجود دارد ولی ترددها انجام می‌شود، اگر در قم محدودیت‌ها را ادامه ندهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha