• شنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۹ / ۲۲:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99081711150
  • خبرنگار : 50310

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور:

اردوگاه ۲۰۰ هکتاری ازنا فعال می‌شود

اردوگاه ۲۰۰ هکتاری ازنا فعال می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: با توجه به تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر فعال کردن اردوگاه‌های آموزشی، اردوگاه ۲۰۰ هکتاری ازنا فعال می‌شود.

کریم همتی، امروز شنبه، ۱۷ آبان، در دیدار با استاندار لرستان، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد مبارزه با کرونا در سطح کشور وظایفی که برعهده‌اش گذاشته شده بود را به خوبی انجام داده است که در لرستان نیز کار به نحو شایسته انجام شد.

وی ادامه داد: حضور پررنگ جمعیت هلال‌احمر در این ایام بسیار خوب بود.

همتی عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر در همه زمینه‌ها در بحث کرونا حضور داشته و در بحث درمان نیز هرجا که لزوم داشته ورود کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور بیان کرد: خیرین بیش از ۱۰۰ دستگاه ونتیلاتور تهیه و در اختیار هلال‌احمر قرار دادند، بیش از ۱۷۵ محموله بین‌المللی که به جمعیت هلال‌احمر سپرده شده بود عیناً و براساس نیت افراد اهداء کننده در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال اقلام به دانشگاه علوم پزشکی لرستان دادیم.

همتی بیان کرد: اجرای طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار و با همراهی مردم اجرا شد و بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه این طرح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه این جمعیت تاکنون برای اجرای برنامه‌های خود از دولت کمکی دریافت نکرده است.

وی بیان کرد: یک بالگرد میل به لرستان تحویل می‌دهیم، اکنون یک بالگرد مشترک لرستان و خوزستان وجود دارد که هردو استان حادثه خیز هستند.

همتی ادامه داد: نزدیک ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات طی چند روز گذشته به لرستان دادیم، ۵۴ قلم مختلف اقلام خودرویی به استان داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: هیئات مذهبی و مردم در این شرایط سنگ تمام گذاشتند و ما توانستیم انبارهای دپو را تکمیل کنیم و بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان برای شارژ انبارها از رئیس جمهور دریافت کردیم.

وی افزود: برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم آمادگی داریم، یکی‌از اهداف ما فعال کردن اردوگاه‌ ۲۰۰ هکتاری ازناست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha