• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99081811379
  • خبرنگار : 30054

لوکس ترین سرمایه گذاری در ایران با سود بسیار مناسب

لوکس ترین سرمایه گذاری در ایران با سود بسیار مناسب

امروزه افراد بسیاری به سرمایه گذاری های مختلف فکر می کنند تا بتوانند سرمایه خود را هرچند اندک با سود و افزایش همراه کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری خرید آپارتمان در اندیشه است که می توان گفت هم سرمایه گذاری در بازار املاک بسیار سودآور است و همچنین موقعیتی در بازار املاک پایتخت می باشد.

خرید آپارتمان در اندیشه یک سرمایه گذاری موفق

همانطور که می دانید در بازارهای سرمایه گذاری مختلف در ایران هیچ کدام به سوددهی بازار املاک نمی رسند که تجربه ی چندین ساله این مورد را به خوبی ثابت کرده است.

حال خرید آپارتمان در اندیشه برای سرمایه گذاری از آن مواردی است که در بازار املاک به شدت می درخشد و افراد زیادی را در بازار املاک پایتخت به سودهای درست و حسابی رسانده است.

حتی با اخبار منفی زیادی که در این باره منتشر میشود باز هم بسیاری از مردم دست به سرمایه گذاری در بازار املاک میزنند علی الخصوص سرمایه گذاری ملکی در اندیشه که بهترین مورد در استان تهران محسوب می شود.

طبق آمارهای گزارش شده و نظرسنجی های بازار املاک این سرمایه گذاری ها همگی با سودهای مختلف همراه بوده اند که مهر تاییدی بر گفته های ما می باشد. اگر می گوییم سودهای مختلف باید توجه کنید که سود شما در سرمایه گذاری ملکی که خواهید داشت با توجه به فاکتورهای مختلف متغیر خواهد بود که می توان به محله، سن بنا، امکانات ساختمان، دسترسی ها و... اشاره کرد.

و در بدترین حالت ممکن شما ملک خریداری شده را با همان قیمتی که خریداری کرده اید، خواهید فروخت که این مورد هم جزو موارد نادری است که در موارد خاص اتفاق می افتد.

مزایای سرمایه گذاری در اندیشه

اگر ما در مورد سرمایه گذاری ملکی در اندیشه صحبت می کنیم دلیل آن تنها آمارهای رسمی و ارائه شده توسط ارگان ها و ادارات مربوطه است. طی یک سال گذشته بیشترین وام مسکن اخذ شده در استان تهران مربوط به منطقه اندیشه بوده که خود این آمار می تواند به خوبی شما را در تصمیم گیری کمک کند.

از مزایای سرمایه گذاری در اندیشه می توان به پیشرفت ساخت و ساز در منطقه، خرید و فروش بالای املاک در اندیشه ، پیشرفت امکانات شهری منطقه و... اشاره کرد.

قیمت آپارتمان در این منطقه با شیب مناسب مدام رو به بالا در حرکت است که در سال های گذشته این حرکت رو به پایین نبوده و گزارشی مبنی بر ضرر ملکی در اندیشه به دست ما نرسیده است.

تمام خریداران چه برای سرمایه گذاری و چه برای سکونت به هدف خود رسیده اند که هر چند بعضی از افراد به دلیل عدم آگاهی کافی سود کمتری به دست آورده اند ولی باز هم با ضرر مواجه نشده اند.

کمک گرفتن از یک مشاور حرفه ای در سرمایه گذاری

امروزه داشتن یک مشاور حرفه ای در هر زمینه ای می تواند بسیار زیاد به ما کمک کند و ما را در مسیر پیش روی خود به جلو هدایت کند. مخصوصا در زمینه بازار املاک و خرید و فروش آپارتمان که بسیار رونق گرفته اگر از یک مشاور حرفه ای کمک بگیریم قطعا سود بیشتری را به جیب خواهیم زد.

شما می توانید برای خرید و فروش املاک در اندیشه برای یک سرمایه گذاری موفق اقدام به دریافت مشاوره از مشاورین حرفه ای املاک در این منطقه یعنی تیم حرفه ای املاک کیان کنید تا شما را به صورت کاملا دقیق و رایگان با املاک این منطقه آشنا کنند.

به کمک یک مشاور املاک حرفه ای در این منطقه می توانید سرمایه گذاری را تجربه کنید که در  هیچ بازاری به آن دست نخواهید یافت و برای اطمینان از این گفته می توانید به نظر افرادی که تا به حال در این شهر اقدام به خرید املاک و سرمایه گذاری کرده اند نیز توجه کنید.

پس آمارهای رسمی مثل آمار بانک مسکن، بررسی نظرات مشتریان قبلی و کمک گرفتن از یک تیم مشاوره املاک حرفه ای سه فاکتوری است که می تواند شما را راحت تر از چیزی که تصور می کردید شما را به خواسته تان برساند.

برای سرمایه گذاری چجور ملکی را خریداری کنیم؟

قطعا برای سرمایه گذاری در شهر اندیشه اقدام به خرید آپارتمان نوساز در اندیشه یک امر کاملا سودآور است و سود شما با آپارتمان نوساز در اندیشه کاملا تضمین شده است.

و توجه کنید وقتی قصد شما سرمایه گذاری باشد دیگر توجه به امکاناتی مثل پارکینگ و آسانسور و این چنین موارد دیگر زیاد مهم نیست چون می خواهید پس از گذشت زمانی معین ملک خود را به فروش برسانید و سرمایه گذاری بزرگتری را با واحدی دیگر تجربه کنید.

ولی اگر می خواهید سرمایه گذاری خوبی داشته باشید از آپارتمان هایی که سن آن ها و سال ساخت آن ها بالاست هر چه دوری کنید، بهتر است.

بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می توانید با توجه به شرایط مالی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک ملک تجاری بسیار مناسب برسید و تجربه ای بی نظیر را در زمینه خرید املاک در اندیشه تهران کسب کنید.

مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله ها و فازهای شهر اندیشه نمایندگی انحصاری برترین سازندگان و فروشندگان اندیشه می باشد و همین طور بزرگترین منبع فایلینگ املاک تجاری و مغازه در اندیشه که با مشاورین حرفه ای و با تجربه خود آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha