• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99081811935
  • خبرنگار : 30054

 معرفی ۳ موقعیت مناسب برای جاسازی گاوصندوق

 معرفی ۳ موقعیت مناسب برای جاسازی گاوصندوق

داشتن یک گاوصندوق برای نگهداری و تامین امنیت دارایی های مهم بخصوص در شرایط موجود در جامعه می تواند خیال شما را از خیلی جهات راحت کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مستر سیف، دغدغه ای که این روزها بین خریداران گاوصندوق دیده می شود تنها انتخاب و خرید گاوصندوق نیست، بلکه آنها به دنبال محصولی هستند که علاوه بر امنیت کافی بتوانند آن را در جایی از منزل شان مخفی کنند.

این نوشته به شما کمک می کند تا بتوانید موقعیت های مختلف برای مخفی کردن گاوصندوق را بشناسید و از میان آنها متناسب با شرایط‌ تان بهترین مکان را انتخاب کنید. در پایان یک مرکز معتبر مشاوره و خرید گاوصندوق معرفی می کنیم که می توانید از تجربیات کارشناسان آنها استفاده و در انتخاب محصول مشورت بگیرید.  

گاوصندوق را کجا و چطور مخفی کنیم؟

گاوصندوق باید طوری با محیط ترکیب شود که کمترین میزان جلب توجه را داشته باشد. در مخفی کردن گاوصندوق عوامل موثر زیادی وجود دارد اما دو فاکتور اصلی و مهم، نوع ساختمان ( آپارتمانی یا ویلایی ) و میزان استفاده از محصول است.

هرچند هدف از مخفی کردن گاوصندوق بالابردن ضریب امنیت و جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز است اما این نباید کاربری شما از گاوصندوق را سخت کند. 

. استفاده از کمدها و فضاهای دکوربندی شده: اگر زیاد از گاوصندوق استفاده می کنید و در آپارتمان ساکن هستید کمدها بهترین موقعیت هستند.

در قرار دادن گاوصندوق داخل کمد دو نکته مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

۱. محدودیت ابعاد: در گاوصندوق فضای اشغال شده توسط سیستم قفل در ابعاد محصول محاسبه نمی شود، اما وقتی قرار است گاوصندوق در یک فضای محدود قرار بگیرد این موضوع باید محاسبه شود. بنابراین توصیه می شود از هر طرف گاوصندوق حدود ۲ تا ۳ سانتی متر فضای آزاد بگذارید.

۲. زوار پایینی و کف کمد: مشکل بعدی اغلب زوار پایینی و ورق های چوبی است که در کف قرار می گیرد. دقت کنید که زوار مانع باز و بسته شدن درب گاوصندوق نشود و اگر ورق چوب در کف کمد کار شده نباید زیر آن خالی باشد.  

. قرار دادن گاوصندوق در زمین یا دیوار: در خانه های ویلایی یکی از بهترین موقعیت ها برای پنهان کردن گاوصندوق، جاساز کردن آن در زمین یا دیوار است. گاوصندوق های زیرزمینی یا دیواری به خوبی توسط کف پوش و دیوارکوب ها مخفی می شوند و اغلب ضریب امنیت بالایی دارند.

گاوصندوق های مخفی در بازار ایران خیلی محدود هستند و اغلب برای مشتریان بسته به محیط و نیازشان طراحی می شوند. جنس بدنه، نوع رمز و حتی عایق بندی محصول متفاوت است تا در اثر  قرار گرفتن در زمین به مرور زمان دچار خوردگی و پوسیدگی نشوند.

دقت کنید گاوصندوق های مخفی را با محصولات معمولی اشتباه نگیرید، به هیچ عنوان یک محصول معمولی را داخل زمین جاساز نکنید زیرا در گذر زمان آسیب جدی به به محصول می رسد.

. استفاده از گاراژ و انباری ها و زیرپله: اگر استفاده شما از گاوصندوق کم است گاراژ، انباری و زیرپله یکی از بهترین موقعیت ها برای مخفی کردن گاوصندوق است. در این موقعیت ها محصول را حتما باید به زمین پیچ و مهره کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه آب گرفتگی دارید کمی بیشتر احتیاط کنید، گاوصندوق را در محیطی با ارتفاع بیشتر قرار بدهید یا از گاوصندوق های ضدآب استفاده کنید.

. دقت کنید که تمام این راهکارها صرفا روی هوش سرقت موثر هستند و نمی توانند مشکلات امنیتی در یک گاوصندوق خانگی را جبران کنند. در نتیجه این راهکارها در کنار یک گاوصندوق خانگی مطمئن می تواند کاربردی باشد.

عوامل زیادی مانند نوع قفل و کیفیت مواد اولیه روی ارزش و امنیت یک گاوصندوق خانگی موثر و غیرقابل چشم پوشی است. اما یکی از عواملی که می توانید به راحتی آن را حذف و در هزینه اضافی صرفه جویی کنید صرف نظر کردن از المان های ظاهری در گاوصندوق خانگی است.

در گاوصندوق های خانگی اغلب روی طراحی ظاهر محصول نیز کار می شود که در این موارد با توجه موقعیت قرار گرفتن محصول می توان از آنها چشم پوشی کرد.

معرفی مرکز معتبر مشاوره و خرید گاوصندوق

بعد از تعیین موقعیت مناسب برای قرار دادن محصول نوبت به انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید و  یا طراحی و ساخت یک گاوصندوق مناسب می رسد. به طور کلی انتخاب و خرید گاوصندوق نیاز به تحقیق و جستجو دارد.

یک مرکز معتبر و حرفه ای می تواند با گذاشتن اطلاعات درست و به‌روز در اختیار شما این روند را تسریع کند. مسترسیف، به عنوان مرجع تخصصی گاوصندوق در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا انتخاب درست، امن و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

یکی از مزایای مسترسیف، فروشگاه اینترنتی گاوصندوق امکان مشاوره های آنلاین و تلفنی و درخواست ارسال کارشناس برای بازدید حضوری از محیط است که می تواند ریسک انتخاب اشتباه را کاهش و بسیار کارآمد باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha