• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۹ / ۲۳:۴۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99081812072
  • منبع : نمایندگی گیلان

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

خدمت به مردم؛ مهم‌ترین راهبرد مجلس یازدهم برای دفاع از نظام

خدمت به مردم؛ مهم‌ترین راهبرد مجلس یازدهم برای دفاع از نظام

ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم مهم‌ترین راهبرد مجلس یازدهم در دفاع از نظام اسلامی است، گفت: تمام اهتمام مجلس در راستای خدمت و توجه همه جانبه به نیازها و مشکلات مردم است و مطمئنا آن را با جدیت دنبال خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک‌میان امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار شد، رویکرد مجلس یازدهم را همگرایی و تعامل سازنده با دولت دانست و گفت: آنچه از دولت انتظار داریم این است که برای برون رفت کشور از شرایط کنونی و قدم برداشتن به سمت مطلوب از داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی به خوبی استفاده کرده و خوشبختانه سازو کار لازم برای دولت فراهم است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه‌ها در آگاهی بخشی و سوق دادن جامعه به سمت توسعه و پیشرفت ابراز امیدواری کرد با تعاملات بیشتر و بهتر در مجموعه مدیران و رسانه آینده بهتری برای کشور شاهد باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نخستین کمیته بررسی مدیریت پسماند در رودسر طی روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: تمام اهتمام ما بر این است که مشکل زباله در این شهرستان به طور کامل برطرف شود و معتقدم عزم و اراده جدی و جمعی برای تحقق این امر وجود دارد.

حجت‌الاسلام صفری با تاکید بر روند اجرای پروژه سد پلرود، لزوم شتاب بخشی در روند انجام آن را خواستار شد و اضافه کرد: با تزریق اعتبارات جدید مطمئنا سرعت کار بیشتر و بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه آب طول لات رحیم آباد رودسر نیازمند ۲۲میلیارد تومان اعتبار است تا تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد، تصریح کرد: تلاش ما بر این است این پروژه به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از پرداخت تدریجی مطالبات پیمانکار پروژه پل تقاطع غیر همسطح کلاچای خبر داد و گفت: هم اکنون ۵ میلیارد تومان به پیمانکار پروژه پرداخت شده و خوشبختانه روند کار با سرعت بیشتری در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر سال‌جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه، این دو شهرستان به جایگاه واقعی خود ارتقا یابد و تحقق این امر مستلزم تلاش و همت مضاعف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha