• دوشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99081912517
  • خبرنگار : 50046

معاون استاندار:

شهروندان خراسان شمالی از انجام سفرهای غیرضروری در داخل شهر خودداری کنند

شهروندان خراسان شمالی از انجام سفرهای غیرضروری در داخل شهر خودداری کنند

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از شهروندان درخواست می شود از انجام سفرهای غیرضروری در داخل شهر خودداری کنند.

دکتر احمد برادران در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا با تعطیلی شهرهای قرمز و سیاه به منظور قطع زنجیره کرونا موافق هستید؟ اظهارکرد: خراسان شمالی از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر همین اساس تصمیم بر تعطیلی فعالیت برخی از اصناف گرفته شد.

وی افزود: هر چند که به هیچ عنوان نمی خواهیم به اصناف ضرر اقتصادی وارد شود اما از سوی دیگر سلامت مردم در اولویت کاری قرار دارد در نتیجه تصمیم بر تعطیلی فعالیت برخی از اصناف گرفته شد.

برادران تاکیدکرد: اما با تعطیلی موافق هستیم که مردم نیز رعایت کنند و از بیرون آمدن از منازل خود خودداری و سفرهای غیرضروری را در داخل و خارج شهر را به صفر برسانند تا بتوان زنجیره شیوع کرونا را قطع کرد.

وی ادامه داد: در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در ذیل ستاد کرونای استانی قرارگاه عملیاتی تشکیل شد که بر موضوعات مختلف مطرح شده در ارتباط با ویروس کرونا رصد می کند و یکی از مصوبات مطرح شده جلوگیری از حضور هرگونه تجمع و مراسم در ادارات بود که در این ارتباط هیچ مجوزی داده نمی شود و در صورت برگزاری با آن به شدت برخورد می شود.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی ستاد کرونا استانی این است که اختیارات بیشتری به ستادهای استانی داده شود تا بتوانند در برخی از امور خوشان تصمیم گیری و اجرا کنند.

وی تاکیدکرد: اما یکی از نیازهای اساسی و جدی ما همکاری مردم است چراکه همکاری مردم کمک خیلی زیادی به قطع زنجیره انتقال کرونا می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه از افزایش روند ابتلای مردم به ویروس کرونا در این استان نگران هستیم، گفت: در حال حاضر روند ابتلای مردم به کرونا در استان رو به افزایش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha