• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۷:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99082113880
  • خبرنگار : 71234

محسنی بندپی: محدودیت‌ها تا پنج ماه آینده ادامه پیدا کند

محسنی بندپی: محدودیت‌ها تا پنج ماه آینده ادامه پیدا کند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید محدودیت‌ها و پروتکل‌های سختگیرانه حداقل تا پنج ماه آینده ادامه پیدا کند همچنین تجمعات و سفرها هم ممنوع شود.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا اظهار کرد: کرونا موضوعی است که با تعطیلی دو هفته‌ای حل نمی‌شود باید برای مقابله با آن محدودیت‌ها و پروتکل‌های سختگیرانه حداقل چهار تا پنج ماه آینده ادامه پیدا کند تا شاهد کمتر شدن میزان مبتلایان باشیم. متاسفانه میزان مبتلایان به کرونا به بیشتر از ۱۰ هزار نفر در روز و فوتی‌ها به بیشتر از ۴۵۰ نفر در روز رسیده است که این وضعیت بسیار نگران‌کننده است.

وی ادامه داد: افزایش آمار مبتلایان نگرانی جدی را ایجاد می‌کند باید با جدیت با این موضوع مقابله شود که این موضوع منوط به اعمال سختگیری‌های شدید است و تعطیلی دو هفته‌ای نمی‌تواند آن را کنترل کند. لازم است با آگاهی دادن بیشتر به مردم و اعمال سختگیری‌های شدید آن هم حداقل تا چهار یا پنج ماه آینده به صورت مستمر شرایط را به سمتی برد که آمار مبتلایان کاهش پیدا کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید سختگیری‌ها شامل ممنوعیت تجمعات و سفرها شود جلسات به صورت دورکاری بوده و کلاس‌های آموزشی هم از طریق سیستم‌ مجازی و دورکاری اعمال شود نه این‌که به محض کاهش تدریجی آمار مبتلایان دوباره همه چیز به روال عادی برگردد که در این صورت شاهد پیک چهارم آن هم در زمستان خواهیم بود که این به معنای افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۱ ۰۷:۵۷

آقایون فقط نظر کارشناسی میدن. مردم مثل شما نیستن بشینن سر ماه حقوق چند میلیونی بگیرن.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۲ ۰۰:۰۳

خواهشا دولت طی یک ماه تعطیلی به تمام کاسب ها بسته معیشتی بدهد تا بلکه به رعایت پروتکل ها راضی شوند اونوقت مردم و دولت بصورت هماهنگ قرنطینه کامل را اجرا کنتد تا حالا دیگه از شرر این ویروس منحوس را حت بشیم انشاءالله

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۱ ۰۸:۲۴

سلام اقای بند پی سری به بازار و خیابان های تهران قبل از ساعت 6 بزنزنید انگاه از کا رخود پیشمان خواهید شد که این کار عقلانی نیست وبا جان مردم نباید بازی کرد ودر رورقیامت باید بابت این فوتی ها پاسخگو باشید

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۱ ۰۸:۳۲

خوبه تو این فضای هیجانی ناشی از آمارها یک نفر لااقل یه حرف حساب شده میزنه

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۱ ۰۹:۴۱

خدایا خسته شدیم از استرس کرونا...

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۱ ۰۹:۴۴

شوما اگه راست میگی اول از همه به داداش خودت که استاندار تهرانه بگو که با تعطیلی دو هفته ايش هم مخالفه، چه برسه تعطیلی چند ماهه.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۱ ۱۰:۰۷

این محسنی بندپی داداش همین استاندار تهرانه ؟