• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99082114352
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

کسب رتبه برتر توسط دانشجو و استاد دانشگاه آزاد تبریز در جشنواره پروفسور حسابی

کسب رتبه برتر توسط دانشجو و استاد دانشگاه آزاد تبریز در جشنواره پروفسور حسابی

ایسنا/آذربایجان شرقی کتاب "بررسی جامعه شناختی آثار زویا پیرزاد" تالیف ندا یانس، دانش‌آموخته مقطع دکتری و کامران پاشایی فخری، استاد تمام دانشگاه آزاد تبریز در چهارمین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران_جایزه ویژه پروفسور حسابی به عنوان کتاب برتر انتخاب شد.

کتاب "بررسی جامعه شناختی آثار زویا پیرزاد"، تالیف ندا یانس، دانش آموخته مقطع دکتری و کامران پاشایی فخری، استاد تمام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، که توسط انتشارات مولی علی چاپ شده است، پس از داوری و اخذ امتیاز عالی از کمیته داوران جشنواره پروفسور حسابی، به عنوان کتاب برتر این جشنواره برگزیده شد.

این کتاب همچنین برنده جایزه پژوهش برتر، لوح تقدیر نفیس و جایزه ویژه این جشنواره شده و موفق به کسب جایزه پژوهش برتر جشنواره نیز شد.

به گزارش ایسنا، جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی برگزار می‌شود که هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی، دانشگاهی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه‌بندی پایان‌نامه‌ها، مقالات، کتاب‌ها و طرح‌های پژوهشی انجام شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد است.

هدف اصلی جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش‌های علمی انجام گرفته در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از جمله پایان‌نامه‌ها، مقالات، کتاب‌ها و طرح‌های پژوهشی است تا پژوهش‌های علمی انجام شده توسط دانشجویان و دانشگاه‌ها در مسیر حل مشکلات اصلی و اساسی کشور تعریف شوند.

پایان‌نامه‌هایی که موفق به کسب حد نصاب امتیاز لازم از هیئت داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس و ارزشمند آثار برگزیده جشنواره قرار خواهند گرفت و گواهی‌نامه پایان‌نامه برتر و گواهی‌نامه پژوهشگر برتر جشنواره به همراه تقدیرنامه ویژه جشنواره که متن تقدیرنامه پایان‌نامه برتر جشنواره و عنوان پایان‌نامه بر روی آن هک شده است، از طرف دبیرخانه جشنواره به ایشان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha