• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99082114462
  • خبرنگار : 50189

واکنش زاهدی به نحوه انتخاب استاندار کرمان بدون مشورت با مجمع نمایندگان استان

این اقدام دولت توهین بزرگی به مردم کرمان بود

این اقدام دولت توهین بزرگی به مردم کرمان بود

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: یقینا نمایندگان استان کرمان قریب به اتفاق نسبت به نحوه این انتخاب موضع گیری خواهند کرد و این کار دولت را محکوم کرده و در صحن علنی مجلس از هفته آینده واکنش‌های خود را نشان خواهیم داد گفتنی است که این اعتراض جدای از این است که فرد انتخاب شده شایسته‌ این مسئولیت هست یا خیر ؛ و قطعا ما اینگونه رفتارهای دولت را محکوم خواهیم کرد.

دکتر "محمدمهدی زاهدی" در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اقدام دولت در راستای انتخاب استاندار جدید کرمان گفت: این اقدام دولت یک توهین بزرگ به مردم کرمان بود.

وی افزود: دولت و آقای رحمانی فضلی وزیر کشور بدون هماهنگی و تعامل با مجمع نمایندگان استان کرمان دست به این اقدام زدند و یقین دارم قریب به اتفاق نمایندگان از این موضوع ناراحت هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آقای حسن‌پور به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان هم گلایه داریم زیرا به عنوان رییس مجمع نمایندگان باید در هیات دولت و وزارت کشور حضور پیدا کرده و در آنجا مستقر می شدند و پیام مردم کرمان و نمایندگان را به هیات دولت می‌رساند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: ما نمی‌خواهیم فرد خاصی را به دولت تحمیل کنیم اما  این گونه رفتارها نشان از عدم تعامل دولت با نمایندگان مردم را دارد. مشورت همواره یک اصل در دین مبین اسلام بوده و چگونه می شود دولت برای انتصاب استاندار یک استان کوچک با نمایندگان آن استان رایزنی می‌کند اما برای انتخاب استاندار بزرگترین استان کشور بدون هیچ رایزنی گزینه خودشان را انتخاب می کنند؟

زاهدی با ابراز تاسف از عدم شفافیت در انتخاب استاندار جدید کرمان گفت: اگر دولت با آقای حسن‌پور به عنوان رییس محترم مجمع نمایندگان استان در راستای انتخاب استاندار مشورت کرده و ایشان به عنوان رییس مجمع واکنشی نشان نداده باشند که جای تاسف دارد اما اگر آقای حسن پور به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان با این روش انتخاب و عدم تعامل آنان با نمایندگاه مخالفت کرده باشند و از دولت فرصتی برای رایزنی بیشتر طلب نموده ولی دولتی ها به آن توجه ننموده اند، نشان می دهد که این دولت و وزارت کشور، توجهی به مردم و نمایندگان استان ندارد.

زاهدی تاکید کرد: یقینا نمایندگان استان کرمان قریب به اتفاق نسبت به نحوه این انتخاب موضع گیری خواهند کرد و این کار دولت را محکوم کرده و در صحن علنی مجلس از هفته آینده واکنش‌های خود را نشان خواهیم داد گفتنی است که این اعتراض جدای از این است که فرد انتخاب شده شایسته‌ این مسئولیت هست یا خیر ؛ و قطعا ما اینگونه رفتارهای دولت را محکوم خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۳ ۱۱:۵۰

آقا ول کنید.شما بچسبید به واجبات.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۳ ۱۳:۰۶

سلام دستشونم درد نکنه محله ما ک جدید اسم سردار شهید المهندس بهش دادن چرا هیچ‌امکانات رفاهی بهش نمیدن ن آب ن برق ن گاز کوچه ها همه خاکی ن بهداشتی دارن همش زباله واقعا برازنده هس اسم چنین شهید بزرگی رو‌ روی محله ای گذاشتید ک فقر داخلش موج میزنه مردم تو‌بدترین شرایط دارن زندگی میکنند خدا رو‌خوش میاد اگه استاندار کرمان عوض کردن خوب کردن خدا خیرشون یده کاش یکم دلسوز مردم هم بود ب فکر ما هم بودن کپر نشینان روستاها همه از نعمت کاز برخوردارن ولی ما تو‌استان کرمان روب روی ترمینال حدید هسایم از فلسطینی ها کشورا جنگ زده بدتر زندگی میکنیم تو رو‌بخدا ب داد دل ما برسید

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۳ ۱۴:۳۰

باسلام . درود به شرفت جناب آقای پروفسور زاهدی عزیز

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۳ ۱۵:۰۹

سلام بسیارعالی مگرتوکرمان نداشتیم جای گزین کنید هرجامیری سیستانی عجب کاریه