• پنجشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99082214919
  • خبرنگار : 50295

هفته کتاب‌خوانی فرصتی طلایی برای آشتی با یار مهربان

هفته کتاب‌خوانی فرصتی طلایی برای آشتی با یار مهربان

ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب‌ها منبع غنی از اطلاعات هستند.

فاطمه کرباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اهمیت کتاب و هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: کسب دانش یکی از بزرگترین دلایل مطالعه کتاب است و با توجه به اینکه کتاب‌ها منبع غنی از اطلاعات هستند، خواندن کتاب با موضوعات متنوع به عمق دانش و اطلاعات افراد می‌افزاید.

وی افزود: هفته کتاب و کتابخوانی نیز بستری مناسب برای معرفی و پررنگ کردن نقش و جایگاه مطالعه در میان افراد جامعه و به خصوص در میان جوانان و نوجوانان است.

این مسئول با اشاره به شعار امسال هفته کتاب و کتاب‌خوانی، تصریح کرد: با توجه به شعار امسال هفته کتاب و کتاب‌خوانی که "دانایی و مانایی" است، برنامه‌هایی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌گردد تا گامی برای افزایش و گسترش دانایی در استان زنجان برداشته ‌باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ادامه داد: تجلیل از خادمان نشر در استان، اهدای کتاب به موسسات فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی و دستگاه‌های فرهنگی، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی و نقد کتاب در فضای مجازی و اختتامیه دومین کتاب‌سال استان بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده برای هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

این مسئول با بیان اینکه بازدید از کتابفروشی‌های استان و اجرای طرح پاییزه کتاب ۹۹ نیز از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در استان زنجان است، بیان کرد: طرح پاییزه کتاب ۹۹ نیز از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در استان زنجان برگزار می‌شود که افراد طی این طرح می‌توانند با خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌فروشی‌های پاتوق کتاب، شهر کتاب، منهاج، فرهنگان زنجان، کتاب‌کده فرهنگ، کتاب‌سرای سعادت در شهر زنجان و کتاب‌فروشی بهمن در شهرستان ابهر شامل طرح پاییزه کتاب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha