• جمعه / ۲۳ آبان ۱۳۹۹ / ۰۲:۰۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99082315294
  • خبرنگار : 71505

رییس سازمان مدیریت استان تهران تاکید کرد

آغازتدوین سند چشم انداز توسعه منابع انسانی ۱۴۱۵/لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان امام خمینی شهریار

آغازتدوین سند چشم انداز توسعه منابع انسانی ۱۴۱۵/لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان امام خمینی شهریار

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان امام خمینی شهریار با هدف ارتقا سطح سرانه درمانی در این شهرستان گفت: باید در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفت.

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند ارتقا سطح بهداشت و درمان در شهرستان شهریار گفت: بی تردید موضوع بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در شهریار با توجه به جمعیت بالا در سطح استان تهران از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید تلاش شود با برنامه‌ریزی صحیح به سمت استانداردهای متوسط استانی و شهرستانی در شهریار حرکت کنیم.
وی افزود: منابع و اعتبارات استانی پاسخگوی نیازهای شهرستان‌های تهران نیست و تنها بخشی از نیازها را پوشش می‌دهد، لذا باید سهم شهرستان شهریار از اعتبارات ملی ارتقا پیدا کند و دستگاه‌های مربوطه در سطح شهرستان شهریار باید تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی با تاکید بر جمعیت حدود یک میلیون نفری شهرستان شهریار و ظرفیت های ویژه این شهرستان در سطح کشور گفت: تکمیل بیمارستان شهریار در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است و دغدغه تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر این بیمارستان در استان تهران وجود دارد تا گامی در جهت ارتقا بهداشت و سلامت شهرستان برداشته شود.
وی ادامه داد: باید بر اساس تبصره ۱۹ قانون بودجه امسال بخش خصوصی را در اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فعال کنیم و درحقیقت از مشارکت بخش خصوصی بهره بگیریم تا با توجیه و دفاع از پروژه، اعتبارات مصوب ملی را نیز دریافت کنیم.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اهمیت توسعه منابع انسانی گفت: توجه به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه سازمانی امری غیر قابل انکار است و باید ابهامات دستگاه های اجرایی در این حوزه برطرف شود.

به گفته وی، رسیدگی به چالش های پیش روی دستگاه های اجرایی و تعامل با سطوح ملی در تدوین سند چشم انداز ضروری است و بر همین اساس بررسی تدوین سند چشم انداز توسعه منابع انسانی۱۴۱۵ استان تهران آغاز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha