• شنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99082416177
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بی‌توجهی شهرداری به مصوبات شورای ترافیک اردستان

بی‌توجهی شهرداری به مصوبات شورای ترافیک اردستان

ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: متاسفانه شهرداری‌ها در اجرای مصوبات شورای ترافیک اردستان کوتاهی می‌کنند.

محمدتقی کیانی، امروز (شنبه-۲۴ آبان) در شورای ترافیک شهرستان، اظهار کرد: کارگروه شورای ترافیک یکی از مهمترین کارگروه های شهرستان است که هدف آن تسهیل رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطر است و هر گونه بی ‌توجهی به مصوبات می‌تواند خطر جدی برای شهروندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز یکی از مهمترین اهداف شورای ترافیک اردستان است که مسئولان نهادهای مربوطه باید با همکاری هم و با شناسایی نقاط و ارائه گزارش به همراه راهکار به شورا در جهت رفع آنها برنامه‌ریزی و اقدام کنند، گفت: مصوبات شورای ترافیک شهرستان بعد از تصویب در نشست باید اجرا شود چرا که جان مردم بسیار دارای اهمیت است، ولی متاسفانه شهرداری ها در اجرای مصوبات شورای ترافیک کوتاهی می کنند.

به گزارش ایسنا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان در خصوص تصادفات برون شهری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹ تصادف جرحی و ۹ تصادف منجر به فوت گزارش شده  که نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.

مشکلات حوزه ترافیکی اردستان عملیاتی نمی شود

همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردستان گفت: هزینه اندکی برای رفع گره‌های ترافیکی اردستان نیاز است، ولی نگاهی که به مصوبات شورای ترافیک از سوی شهرداری اردستان می شود نگاه همراه نیست و در جلسات حضور ندارند که باعث شده چند معضل در شهر بلاتکلیف بماند.

مجتبی حسین زاده با بیان اینکه مصوبات ستاد شورای ترافیک باید به صورت کامل عملیاتی شود، گفت: برای همه مشکلات حوزه ترافیکی با شهرداری اردستان مکاتباتی داشتیم ولی متاسفانه هیچ کدام عملیاتی نمی شود.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات فوتی در هفت ماه گذشته ۱۰۰ درصد کاهش داشته است، گفت: در هفت ماه نخست امسال تعداد ۴۵ تصادف جرحی ثبت شده که نسبت به مدت مشابه ۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha