• یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99082517310
  • خبرنگار : 30054

بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI

بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI

بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI برای شما کدام است؟ به لطف چندین مدل جدید از برند DJI که اکثرا از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند، انتخاب نسبت به گذشته کمی سخت تر شده است. اما جای نگرانی نیست. با استفاده از چندین نقد و بررسی که در اینترنت توسط بهترین های دنیای پرواز با هلی شات ها منتشر شده، در این مطلب راهنمای کاملی در خصوص خرید کوادکوپتر دوربین دار در اختیارتان قرار می دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آی کواد، در میان انواع برندهایی که در زمینه طراحی و ساخت هلی شات در حال فعالیت هستند، کمپانی دی جی آی علی رغم همه مشکلات در دوران قرنطینه و کرونا، دست از طراحی و تولید نکشید و جدیدترین هلی شات خود، مویک ایر ۲ را معرفی کرد.

اما با معرفی این محصول، انتخاب و خرید هلی شات برای افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه تصویربرداری فعالیت می کنند، بیش از پیش مشکل شد. چرا که اکنون انتخاب بین مویک ایر ۲ و مویک ۲ پرو به یک چالش اساسی برای عکاسان و فیلم برداران تبدیل شده است.

اما قبل از آن که به بررسی و مقایسه بهترین هلی شات های DJI بپردازیم، لازم به ذکر است که چیزی به نام بهترین هلی شات وجود ندارد. همه چیز به نوع نیاز و بودجه در دسترس شما بستگی دارد. بنابراین قبل از انتخاب و خرید نهایی، حتما از با کارشناس فروش فروشگاه مد نظرتان، مانند آی کواد، صحبت کرده و سوالات خود را از وی بپرسید.

بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI در سال ۲۰۲۰ 

مویک ایر ۲ (DJI Mavic Air ۲)

هلی شاتی با طراحی تاشو و سبک وزن، مناسب برای اکثر علاقه مندان به پرواز.

. وزن : ۵۷۰ گرم

. کنترل کننده : بله

. رزولوشن دوربین : ۱۲MP

. سایز باتری : ۳,۹۵۰ mAh

. برد : ۱۰ کیلومتر

در بین انواع هلی شات های موجود در بازار، مویک ایر ۲ یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. این هلی شات را می توان نسخه کوچک شده از کوادکوپتر مویک ۲ پرو در نظر گرفت.

کیفیت فیلمبرداری این هلی شات ۴K/۶۰p است که در مقایسه با سایر کوادهای موجود در بازار، به نسبت کیفیت، قیمت مناسبی هم دارد. سنسور جدید ۱/۲ اینچی منجر به بهبود عملکرد ISO در این کواد شده و از فیلمهای اسلوموشن ۱۰۸۰p تا ۲۴۰fps پشتیبانی می کند.

کنترل کننده ای که برای این هلی شات طراحی و ساخته شده، به طرز شگفت آوری منجر به بهبود عملکرد سیستم انتقال ویدئو Ocusync ۲.۰ شده است. پرواز با مویک ایر ۲ تا برد ۱۰ کیلومتری امکان پذیر است و مدیریت پرواز با آن از طریق برنامه DJI Fly بسیار آسان.

شاید تصور کنید با توجه به امکانات این هلی شات، استفاده از آن تنها برای افراد حرفه ای مناسب است. در حالی که با استفاده از حالت های پیش فرض و پیشرفته ای که به این کواد اضافه شده اند، تصویربرداری برای مبتدیان هم لذت بخش خواهد بود.

خرید Mavic Air ۲ به افرادی توصیه می شود که به دنبال عکسبرداری، فیلمبرداری با کیفیت بالا با قیمت مناسب هستند، توصیه می شود.

مویک ۲ پرو (DJI Mavic ۲ Pro) 

بهترین هلی شات برای تصویربرداری حرفه ای

. وزن : ۹۰۷ گرم

. کنترل کننده : بله

. رزولوشن دوربین : ۲۰MP

. سایز باتری : ۳,۹۵۰ mAh

. برد : ۸ کیلومتر

در میان انواع هلی شات های موجود در بازار، مویک ۲ پرو بهترین هلی شاتی است که برای حرفه ای بودن می توانید انتخاب کنید. سنسور بزرگ ۱ اینچی ۲۰ مگاپیکسلی آن امکان ایجاد فیلم ۴K / ۳۰p عالی و عکس های Raw را فراهم کرده است.

برخلاف DJI Mavic Air ۲ (در بالا)، دیافراگم آن بین f / ۲.۸ و f / ۱۱ قابل تنظیم است. این بدان معناست که نیاز کمتری به فیلترهای ND وجود دارد.

برخلاف نامی که برای این کواد انتخاب شده، پرواز با این هلی شات بسیار ساده است که همین مسئله منجر به جذابیت بیشتر آن شده است. با استفاده از سیستم جلوگیری از برخورد با موانع، ایمنی پرواز با مویک ۲ پرو افزایش چشمگیری داشته است.

علاوه بر این، با استفاده از حالت های پیش فرض و خلاقانه این هلی شات، می توانید عکس هایی به زیبایی عکس های هالیوودی از مناطق بکر داشته باشید.

گرچه کیفیت ویدئوهای این هلی شات به ۴K/۳۰p محدود می شود، اما همچنان از مویک ایر ۲ بهتر است.

مویک مینی (DJI Mavic Mini) 

کوچکترین ، سبک ترین و ارزان ترین کوادکوپتر دوربین دار DJI

. وزن : ۲۴۹ گرم

. تایم پروازی: ۳۱ دقیقه

. رزولوشن دوربین : ۱۲MP

. سایز باتری : ۲,۶۰۰ mAh

. برد : ۵.۸ کیلومتر

نتیجه گیری

انتخاب بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI، به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. هلی شات های مویک ۲ پرو، مویک مینی و مویک ایر ۲ از جمله کوادهایی هستند که اخیرا توسط این برند معرفی  و روانه بازار شده اند.

در حال حاضر با توجه به افزایش ارزش دلار، شرایط خرید کوادکوپتر دوربین دار برای بسیاری از افراد مشکل شده است.

با این وجود فروشگاه های آنلاین نظیر آی کواد (https://store.iquad.ir)، امکان خرید قسطی هلی شات را برای افراد فراهم کرده اند.

شما می توانید با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، مابقی مبلغ را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه فعالیت این مجموعه، حتما به این سایت سر زده و با کارشناسان فروش آن صحبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha