• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99082617871
  • خبرنگار : 50150

نماینده بوشهر:

برای مردم پذیرفتنی نیست وعده افتتاح بیمارستان چند نوبت به تاخیر بیافتد

برای مردم پذیرفتنی نیست وعده افتتاح بیمارستان چند نوبت به تاخیر بیافتد

ایسنا/بوشهر نماینده بوشهر گفت: وقتی مسئولین به مردم وعده ای می دهند باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات برای عملی شدن وعده ها تلاش کنند، برای مردم پذیرفتنی نیست وعده افتتاح بیمارستان چند نوبت به تاخیر بیافتد.

عبدالکریم جمیری در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان هسته‌ای گفت: در بازدیدی که هفته گذشته به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پروژه بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی هسته‌ای بوشهر به عمل آمد، پیمانکار پروژه متعهد گردید تا ۱۰ آذرماه بخش های ویژه بستری را تکمیل کند و تا پایان آذرماه هم همه بخش های بیمارستان آماده بهره برداری شود.

وی با اشاره به گلایه های مردم از تأخیر در افتتاح این بیمارستان اظهار کرد: وقتی مسئولین به مردم وعده ای می دهند باید تمام ظرفیت ها و امکانات را بسیج کنند و با کار جهادی برای عملی شدن وعده ها تلاش کنند، برای مردم پذیرفتنی نیست که وعده ای برای افتتاح این بیمارستان داده شود و چند نوبت به تاخیر بیفتد. 

نماینده مردم بوشهر اضافه کرد: با توجه به تامین بودجه لازم از سوی دولت، باید با افزایش نیروی انسانی مورد نیاز سرعت اجرای پروژه را افزایش داد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارندگی های اخیر و سرد شدن نسبی هوا ما نگران هستیم که میزان ابتلا به ویروس کرونا در استان افزایش یابد و خدای نکرده در شرایطی قرار بگیریم که تعداد تخت های بیمارستانی جوابگوی بیماران نباشد.

آخرین وضعیت بیمارستان هسته ای

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز عنوان کرد: این بیمارستان ۶ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا دارد. دو سوم بخش‌های مختلف بیمارستان تکمیل شده است. همچنین تخت‌های بیمارستان ارسال شده است و دستگاه اکسیژن ساز ارسالی هم در حال نصب است. محوطه سازی نیز در حال انجام بوده و برق نیز نصب شده است.

کشمیری اضافه کرد: با تکمیل طرح تجهیزاتی، چون سی تی اسکن، رادیولوژی، تجهیزات اتاق عمل نصب، تاسیسات پشتیبانی راه اندازی و ۱۱۰ تخت وارد مدار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: وجود این مرکز در کنار بیمارستان شهدای خلیج فارس، ظرفیت خوبی به تخت‌های بیمارستانی به خصوص با توجه به شرایط کنونی که شیوع کرونا ست اضافه می‌کند و این نقیصه را که بیمارستان دولتی کاملا درگیر بیماران کرونایی باشد را مرتفع؛ و خدمات غیر کرونایی را می‌توان توسعه داد.

کشمیری خاطرنشان کرد: در زمانی که حوادث پرتویی وجود ندارد کل ظرفیت بیمارستان در اختیار مردم قرار می‌گیرد مانند شرایط کنونی که کرونا شیوع پیدا کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha