• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99082618046
  • خبرنگار : 30054

"تلینا" ارائه دهنده خطوط هوشمند برای ارتباطات تلفن اینترنتی شما

"تلینا" ارائه دهنده خطوط هوشمند برای ارتباطات تلفن اینترنتی شما

با توجه به افزایش دانش بشری از گذشته تا کنون دیگر زمان آن فرارسیده که کلیه شرکت ها، استارت آپ ها و کسب و کارهای مشاوره سیستم خدمات پاسخگویی به مشتریان خود را به روز کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تلینا، در اینجا عواملی را برای شما شرح خواهیم داد، تا به اهمیت داشتن خطوط هوشمند IN و شماره تلفن اینترنتی پی ببرید و برای گسترش کسب و کار خود به دنبال استفاده از شماره های هوشمند باشید.

تلینا با چه هدفی خدمات خطوط تلفنی را ارائه می دهد؟

تلینا به عنوان ارائه دهنده خدمات متنوع در راستای گسترش ارتباطات در بستر اینترنت در کنار شماست و با ارائه خطوط تلفن های گوناگون به شما و انجام بیش از چندین پروژه های برقراری انواع شماره ها و مرکز تلفن ابری تا اینترنتی حاضر است تا تجربیات و محصولات خود را در اختیار شما قرار دهد.

بهره گیری از شماره تلفن های اینترنتی و یا هوشمند، خدمات و امکاناتی را برای شما به دنبال خواهد داشت، که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

افزایش رضایت مندی مشتریان

هنگامی که مشتریان سعی می کنند با بخش های گوناگون سازمان شما تماس بگیرند، اما زمانی طولانی مجبور به انتظار برای برقراری ارتباط با بخش مورد نظرشان می مانند، این رویداد هم برای شرکت بسیار ناامید کننده خواهد بود و هم برای مشتریان شما، چه بسا که این امر سبب از دست دادن برخی از مشتریان نیز خواهد شد.

در حالی که تلینا با شماره تلفن اینترنتی ارائه شده به شما بستری را برای بهبود و ارتقای این امر را ایجاد و تضمین خواهد کرد، که با توجه به مطالبی که بیان شد، مشتریان شما به سادگی و بدون اتلاف کم ترین زمان قادر خواهند بود، تا با شما تماس گرفته و با شما در ارتباط باشند.

ارتقای تسلط لازم بر ارتباطات کارمندان و مشتریانتان

گاها پیش می آید که کارمندان شما هنگام به انجام رساندن فرایند شروع همکاری و یا به انجام رساندن معامله ای با مشتری، از شماره شخصی خود استفاده می کنند، در این شرایط شما دیگر کنترلی بر آن قسمت از کار و پیگیری های انجام پذیرفته برای آن را از دست خواهید داد و آن را کنار می گذارید.

مراقبت از فعالیتهای انجام شده در یک شرکت بسیار مهم و قابل تامل است، حال تفاوتی ندارد که بخش پشتیبانی است یا بخش فروش و ... شما باید به تمام امور انجام شده و در حال انجام در سازمان خود تسلط و کنترل کافی داشته باشید.

چه عواملی سبب عدم دستیابی برخی سازمان ها به موفقیت می شود؟

بسیاری از شرکت ها از متوسط تا کوچک، تنها به خاطر عدم آمادگی برای به انجام رساندن حجم کاری بیشتر و همینطور پاسخگویی به تماس های مکرر مشتریان، پس از افزایش حجم ناگهانی میزان مشتریان، با ضرر جدی در حوزه کاری خود مواجه شدند.

بسیاری از شرکت های کوچک و نو پا به دلیل نداشتن اسم و رسمی مستحکم در بازار کار امروز می توانند برای اثبات توانایی و خدمات خود با تهیه خط تلفن هوشمند و اینترنتی از امکانات ویپ مانند: IVR، ارسال و دریافت فکس اینترنتی و ... استفاده کنند، تا زمینه ای را برای ایجاد اعتماد افراد به عنوان مشتری برای کسب و کار خود مهیا کنند.

با خطوط تلینا دیگر نگران تماس های از دست رفته نباشید

شما با داشتن خطوط اینترنتی از این مزیت بهره مند خواهید شد که دیگر بدون هیچ نگرانی قادر به پاسخ گویی تماس های دریافتی خود به صورت همزمان و بدون مشغولی در خط خود هستید، همینطور باعث بالا بردن روند کاری و افزایش فرآیند به انجام رساندن خدمات رسانی خود به متقاضیان نیز خواهید شد.

از دیگر کاربرد های خطوط هوشمند تلینا چیست؟

با توجه به این که مشتریان دوست ندارند در هنگام برقراری تماس با شرکت و یا سازمانی، زمان خود را در صف انتظار طولانی تلف کنند، در نهایت نیز ارتباطی با اپراتور برقرار نشود و خواسته آنها بی نتیجه بماند، در نتیجه سعی می کنند برای همیشه برند شما را به فراموشی سپرده و ترجیح می دهند با سازمان های بزرگ تری ارتباط برقرار کنند، آن هم تنها به دلیل عدم توانایی در پاسخگویی به موقع هنگام افزایش میزان درخواست ها توسط مشتری!

شما با بهره گیری از این خطوط خواهید توانست تا از امکانات بی نظیر موجود در VoIP به راحت ترین شکل ممکن بهره برده و باعث ایجاد سهولت در فرآیند کاری خود شوید.

برای داشتن این خطوط تنها کافیست بدون هیچ معطلی به سایت تلینا مراجعه کرده و درخواست شماره تلفنی اینترنتی خود که بر بستر ای پی به شما تحویل میگردد را ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha