• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99082618146
  • خبرنگار : 71145

ترامپ: من در انتخابات پیروز شدم!

ترامپ: من در انتخابات پیروز شدم!

رئیس‌جمهوری آمریکا امروز،‌ دوشنبه باز هم گفت که انتخابات را برده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: در انتخابات ریاست‌جمهوری که سوم نوامبر برگزار شد، پیروز شدم!

این دومین بار از صبح امروز است که ترامپ ادعای پیروزی در انتخابات می‌کند.

توییتر هم برچسبی زیر توییت او زده که اشاره دارد توییت‌های ترامپ برخلاف اظهارات منابع رسمی است.

رئیس‌جمهوری آمریکا افزود، بازشماری جعلی جاری در جورجیا هیچ مفهومی ندارد زیرا آنها اجازه نمی‌دهند امضاها بررسی شده و اطمینان درباره آنها حاصل شود.

تاکید رئیس‌جمهوری آمریکا بر پیروزی‌اش همزمان آن مطرح شد که شرکت داروسازی "مدرنا"ی این کشور از موفقیت واکسن ضد ویروس کووید-۱۹ خبر داد.

رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید: چپ‌های رادیکال دموکرات با شریک خود یعنی رسانه‌های جعلی برای دزدی این انتخابات تلاش می‌کنند و ما هرگز اجازه این کار را نخواهیم داد.

ترامپ همچنان نمی‌خواهد شکست را بپذیرد و به ادعاهای بی‌سند و مدرکش درباره تقلب در انتخابات ادامه می‌دهد؛ مساله‌ای که پروسه معمول واگذاری قدرت به دولت جدید را مختل کرده است.

شرکت داروسازی مدرنا، مستقر در ایالت ماساچوست آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد که بر اساس داده‌های آخرین مرحلۀ آزمایش‌ها، واکسنی که برای جلوگیری از ابتلا به کرونا تولید کرده تا ۹۴.۵ درصد موثر بوده است.

مدرنا دومین شرکت داروسازی آمریکایی است که می‌گوید نتایجی که از آزمایش واکسن جدید خود به دست آورده، فراتر از انتظار بوده است.

پیش از این شرکت داروسازی فایزر، مستقر در نیویورک که در حال حاضر بزرگترین شرکت داروسازی جهان محسوب می‌شود نیز از موثر بودن ۹۰ درصدی واکسن کرونای خود خبر داده بود.

به این ترتیب دولت ایالات متحده آمریکا می‌تواند مجوز استفاده اضطراری (EUA) از دو واکسن را در اوایل ماه دسامبر صادر کند و تا پایان سال جاری میلادی نیز بیش از ۶۰ میلیون دوز از این واکسن‌ها را در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۶ ۱۸:۳۵

از کجا می دونی تقلب نشده مگه شما اونجا بودید وقایع چند هفته اخیر نشان از یک دیکتاتوری رسانه ای دارد ای مدعیان آزادی