• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99082618156
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه:

دانشگاه لرستان از جمله ۱۰ دانشگاه منتخب کشور برای اجرای رویداد ملی کمند است

دانشگاه لرستان از جمله ۱۰ دانشگاه منتخب کشور برای اجرای رویداد ملی کمند است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه از جمله ۱۰ دانشگاه منتخب کشور برای اجرای رویداد ملی کمند است.

خسرو عزیزی در نشست اختتامیه اولین دوره رویداد ملی کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) دانشگاه‌های لرستان که ۲۵ آبان‌ماه با حضور برخط (مجازی) معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه لرستان نیز اجرا شده است و در مجموع در سطح کشور، تعداد ۱۰ دانشگاه این رویداد ملی دانشجویی را برگزار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: رویکرد وزارت علوم، سوق دادن دانشگاه‌های کشور به‌سوی دانشگاه‌های کارآفرین است و خوشبختانه در دانشگاه لرستان نیز اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است از جمله آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی مرکز نوآوری دانشگاه، ایجاد و توسعه پارک علم و فناوری در محل سایت مرکزی دانشگاه لرستان، ایجاد پژوهشکده زنبورعسل و فرآورده‌های آن، ایجاد مرکز تحقیقات بلوط، ایجاد مزرعه آموزشی و تحقیقاتی پرورش مرغ بومی و ...اشاره کرد.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: با اقدامات انجام شده، از بین ۲۷۵ آزمایشگاه مرکزی در سطح دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشی کشور، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان رتبه ۲۵ را کسب کرده است که این هم یک موفقیت مهم در راستای تقویت تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در محیط دانشگاهی است.

عزیزی ادامه داد: هرچه مهارت‌آموزی و کارآفرینی را در سطح دانشجویان گسترش دهیم نقش و اثرگذاری دانشگاه برای رفع مشکلات و چالش‌های استانی و منطقه‌ای، بیشتر خواهد شد.

وی عنوان کرد: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی تقاضامحور نیز در راستای توسعه کارآفرینی و تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی است.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار کرد: بایستی بیش‌ازپیش، همکاری‌ها و ارتباطات مشترک دانشگاه با بخش‌های اجرایی، خصوصی، صنعتی، اقتصادی و دانش‌بنیان را تقویت کرد تا بتوان گام‌های اثرگذارتری برای رفع مشکلات جامعه برداشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha