• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99082618164
  • خبرنگار : 50060

#کتاب_یار

معرفی کتاب «زندگی موفق؛ رازهای خوب زیستن»

معرفی کتاب «زندگی موفق؛ رازهای خوب زیستن»

ایسنا/قزوین کتاب «زندگی موفق؛ رازهای خوب زیستن» با استفاده از آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) راهکارهایی برای خوشبختی و داشتن آرامش در زندگی و چگونگی استفاده از عقل و خردورزی به عنوان سرمایه و بهترین راهنما در زندگی است.

دوشنبه‌ها با اهالی کتاب قرار همنشینی داریم تا تلخی روزگار کرونا را با کتاب شیرین کنیم که به فرموده حضرت حافظ: دو یار زیرک و از باده کهن دومنی/ فراغتی و کتابی و گوشه چمنی.

دوشنبه‌ها با پویش #کتاب_یار میهمان صفحات شما در فضای مجازی هستیم. این هفته کتاب «زندگی موفق؛ رازهای خوب زیستن» توسط فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین معرفی می‌شود.

معرفی شناسنامه‌ای کتاب

کتاب «زندگی موفق؛ رازهای خوب زیستن» توسط حجت‌الاسلام عباس رحیمی به رشته تحریر درآمده و انتشارات جمال آن را در سال  ۸۲  در ۱۹۶ صفحه چاپ کرده، البته نسخه الکترونیکی این کتاب هم جهت استفاده علاقه‌مندان موجود است.

این کتاب درباره...

این کتاب با استفاده از آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) راهکارهایی برای خوشبختی و داشتن آرامش در زندگی و چگونگی استفاده از عقل و خردورزی به عنوان سرمایه و بهترین راهنما در زندگی است.

این کتاب را بخوانید چون...

هدف این کتاب ارائه راهکارهایی عملی برای داشتن زندگی بدون چالش و آرام با بهره‌مندی از نیروی تدبر و اندیشه و بهره‌مندی از احادیث و روایات و آیات قرآن به عنوان راهنمایان این مسیر است.

این کتاب را توصیه می‌کنم به...

مخاطب این کتاب همه افرادی هستند که به دنبال سربلندی و کمال در زندگی هستند و مطالب ارزشمند ارائه شده در این کتاب راهکارهای عملی برای زندگی سعادتمند است.

این کتاب به ما کمک می‌کند که...

این کتاب به ما کمک می‌کند که چگونه از نیروی عقل و خرد و اندیشه به عنوان راهنما در زندگی استفاده کنیم، همچنین استقامت، صداقت، خویشتن‌داری، حق محوری، قناعت، تندی نکردن بامردم، صبر در زندگی، پرهیز از کینه، داشتن انصاف و امید به آینده از محورهای کلیدی مورد اشاره در این کتاب است که با به‌کارگیری این فضائل در زندگی به آرامش واقعی دست خواهیم یافت.

اگر بخواهم درباره کتاب خیلی کوتاه برای شما توضیح بدهم باید بگویم که...

زندگی موفق بدون دانستن رازهای واقعی بهتر زیستن و به کار بستن آن‌ها میّسر نمی‌شود. بی‌گمان تنها کسانی می‌توانند این رازها را به خوبی بشناسند و به دیگران بیاموزند که انسان را به خوبی شناخته و این رازها را در عمل به کار گرفته باشند و زندگی آنان سرشار از موفقیت شده باشد؛ از این رو این اثر ارزشمند نکات و راهکارهای عملی خود را از سخنان پروردگار عالم و خاندان پاک پیامبر(ص) برگرفته و به حق، رازهای واقعی بهتر زیستن را هدیه داده است.

این پاراگراف از کتاب را خیلی پسندیدم...

امام صادق (ع) می‌فرمایند: مؤمنان خدمتگزار یکدیگرند، خدمت به بندگان زیباترین و شیرین‌ترین عبادت است به‌طوری که از حضرت رسول(ص) نقل شده هرگاه خداوند بخواهد به بنده‌ای خیر برساند مردم را به او نیازمند می‌سازد و کارهای مردم را به او وا می‌گذارد و انسان موفق کسی است که بتواند گره‌گشایی از امور مردم داشته باشد.

از یک تا ۵ به این کتاب ۵ ستاره می‌دهم

به گزارش ایسنا مسابقه کتابخوانی از کتاب «زندگی موفق؛ رازهای خوب زیستن» در سامانه samakpl.ir در حال برگزاری است که تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد، علاقمه‌ندان برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب و شرکت در مسابقه می‌توانند به سامانه مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha