• سه‌شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99082718303
  • خبرنگار : 50403

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد:

دغدغه اصلی ما در این شرایط سخت اقتصادی خدمت به مردم است

دغدغه اصلی ما در این شرایط سخت اقتصادی خدمت به مردم است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دغدغه اصلی ما در این شرایط سخت اقتصادی خدمت به مردم است و باید از تک تک لحظات استفاده کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد در جلسه‌ی بررسی پروژه‌ی انتقال آب ارس به تبریز و سایر پروژه های مشترک ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و دستگاه های آذربایجان شرقی که با حضور نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین و مدیران استانی در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) افتخار می‌کند 73 پروژه در آذربایجان شرقی انجام داده است که 60 پروژه تکمیل شده و 13 پروژه نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور به گونه ای است که باید لحظه‌ها را دریابیم که اتخاذ تصمیمات به موقع و شجاعانه‌ی امروز بهتر از فردا است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم سرلوحه‌ی همه‌ی حاضرین در این جلسه است، گفت: دغدغه اصلی همه‌ی ما در این شرایط سخت اقتصادی خدمت به مردم است که شدیدا تحت فشار هستند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در خصوص پروژه های در حال اجرای استان گفت: پروژه‌ های پارک بزرگ تبریز و دفع بهداشتی پسماند نیز در حال انجام است و ان‌شاءالله سرعت بهتری نیز خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی حاشیه نشینان نیز خدمتی دیگر به مردم عزیز است و امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

وی در واکنش به ادعای عقد قرارداد قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) توسط اشخاص نیز گفت: قراردادهای ما با تمامی سازمان های حقوقی و رسمی فعال در نظام مقدس جمهوری اسلامی منعقد می‌شود و با اشخاص قرارداد نمی بندیم.

محمد ادامه داد: در بحث بیمارستان سازی خوشبختانه با پیگیری‌هایی که از سوی دوستان دانشگاه علوم پزشکی تبریز صورت گرفته، نسبت به سایر استان در وضعیت مناسبی قرار داریم و اورژانس بیمارستان الزهرا در حال تکمیل و بیمارستان هزار تخت خوابی نیز در دست اقدام است.

وی در رابطه با ققطار شهری تبریز نیز گفت: با پیگیری های سازمان‌برنامه و بودجه مشکلات قراردادی حل شد ولی در این مدت تا حدودی از توان قرارگاه پروژه را جلو بردیم و تعطیل نکردیم.

محمد در پایان اظهار کرد: پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه نیز در حال انجام است و حدود دو کیلومتر مانده است که سخت ترین بخش پروژه بوده و با نهایت دقت در حال انجام کار هستیم.

در پایان این جلسه چند تفاهم نامه همکاری ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی امضا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha