• سه‌شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۴
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 99082719144
  • منبع : فضای مجازی

برادر همسر رئیس جمهور درگذشت

 برادر همسر رئیس جمهور درگذشت

حسین عربی برادر همسر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، روز سه‌شنبه و بر اثر ایست قلبی در یکی از بیمارستان‌های شهر سمنان، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع، تدفین و ترحیم مرحوم حسین عربی، براساس اعلام خانواده آن مرحوم و با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا، برگزار نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حسین عربی برادر همسر گرامی رئیس جمهور، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی، مسألت کرد.

متن پیام تسلیت دکتر محمود واعظی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری

درگذشت برادر همسر گرامی تان، مرحوم حسین عربی، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.
اینجانب با ابراز همدردی، فقدان این سفر کرده را به حضرتعالی، خانواده و سایر بستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای حضرتعالی و عموم بازماندگان صبر و سلامتی، مسألت دارم.

همچنین محمدرضا عارف در پیامی به رئیس جمهور در پی درگذشت برادر همسر  وی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست  محترم جمهوری اسلامی ایران درگذشت انسان وارسته و والامنش جناب آقای حسین عربی موجب تاثر و تالم  شد. ضمن عرض تسلیت این ماتم به جنابعالی و همسر گرامیتان و خانواده های عربی،روحانی و فریدون از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی عزت و تداوم خدمت به اسلام و انقلاب و ایران و مردم مسألت می کنم. 

اسحاق جهانگیری نیز در پیامی درگذشت برادر همسر روحانی را به وی تسلیت گفت

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی
رییس محترم جمهوری اسلامی ایران
درگذشت برادر همسر گرامیتان مرحوم حسین عربی موجب تأسف و تأثر گردید. این مصیبت را به جنابعالی و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی سیاستگذاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) نیز در پیامی درگذشت حسین عربی برادر همسر رئیس‌جمهور را تسلیت گفت.

همچنین علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری در پیامی در گذشت برادر همسر رییس جمهور را به وی تسلیت گفت .

متن این پیام به شرح ذیل است:
انا لله و انا الیه راجعون
 برادر ارجمند و دانشمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکترحسن روحانی دام عزه
 ریاست محترم ودلسوز جمهوری اسلامی ایران
 سلامٌ علیکم
 احتراماً درگذشت جانگداز مرحوم مغفور خلد آشیان حاج حسین عربی را از طرف خود و خانواده خدمت جنابعالی و همسر مؤمنه و مکرمه تان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای حضرتعالی  و خانواده محترم و سایر بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
 انشاءالله خداوند سبحان روح آن مرحوم مغفور را با اولیا الهی و اهل بیت عصمت و طهارت محشور فرماید .

پیام تسلیت لاریجانی در پی درگذشت برادر همسر رییس جمهور در پی درگذشت برادر همسر رییس جمهور، دکتر علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم سلام علیکم درگذشت برادر همسر گرامی تان مرحوم حسین عربی موجب تألم و تأثر گردید. این ضایعه را به جنابعالی و خانواده مکرم تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی طلب می کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha