• چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99082819934
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد:

ثبت پرونده 40شهید مدافع سلامت در سامانه بنیاد/ پرداخت مطالبات خانواده‌های شهدا و جانبازان

ثبت پرونده 40شهید مدافع سلامت در سامانه بنیاد/ پرداخت مطالبات خانواده‌های شهدا و جانبازان

ایسنا/سمنان معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پرداخت مطالبات کامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد.

محمود پاک دل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به سمنان اظهار کرد:معوقاتی در خصوص پرداخت حق درمان، پرداخت مطالبات و پاداش خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور داشتیم که اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت که بخشی از این ‌معوقات و حقوق خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران کشور توسط دولت و مابقی نیز از محل املاک این بنیاد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه امروز می توان گفت که مطالبات به طور کامل پرداخت شده است تصریح کرد: در حال حاضر مراکز طرف قرارداد بیمه ای به ۲ برابر افزایش یافته و باز پرداختی های عزیزان خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مدت بسیار کوتاه انجام می شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از به حداقل رساندن نارضایتی‌ها در این بخش خبر داد و افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفته خوشبختانه شرایطی ایجاد شده که بحمدلله امروز شاهدیم که عمده نارضایتی های موجود برطرف شده است.

وی با اشاره به خدمات‌دهی به خانواده شهدای سلامت گفت: در بحث شهدای مدافع سلامت، پرونده ۴۰ نفر از این شهدای والامقام نهایی و تکمیل شده و پس از ثبت در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارائه خدمات به خانواده این عزیزان انجام می شود.

پاک‌دل با تقدیر از خدمات مدیرکل پیشین بنیاد شهید استان افزود: از تلاش های و زحمات ۷ ساله آقای فریدون در پست مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تقدیر و تشکر کرده و از توانمندی های ایشان در بخش های دیگر استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا در این آیین ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام فریدون مدیرکل پیشین بنیاد شهید استان ، یزدانی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان معرفی شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha