• چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99082819940
  • منبع : نمایندگی سمنان

معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید استان سمنان

معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید استان سمنان

ایسنا/سمنان در آیینی با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام فریدون مدیرکل پیشین بنیاد شهید استان، یزدانی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان معرفی شد.

حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ۲۸ آبان در جلسه معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه ای وسیع از خدمات مختلف را به صورت مستمر به جامعه هدفی مقدس ارائه می کند که امری ارزشمند است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و جانبازان سرداران نهضت و بسیار ارزشمند و باعث افتخار هستند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران طیف وسیع و گسترده ای از وظایف مختلف اعم از آموزش، درمان، اشتغال، سرمایه گذاری اقتصادی و سایر موارد را به جامعه هدف مقدس خود که همان خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند ارائه می کند و به مثابه یک دولت کوچک است.
وی افزود: به همین واسطه می طلبد تا کسی که در جایگاه مدیریتی این مجموعه قرار میگیرد پر انرژی و پر توان در جهت رسیدگی به امور جامعه هدف این مجموعه گام بردارد و این دولت کوچک را برای جامعه هدف خود راهبری کند.
خجسته پور اذعان داشت: سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان به صورت مستمر و بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد به گونه ای که خانواده هایی که کمتر مورد سرکشی قرار گرفتند در اولویت قرار گیرند و شاهد این موضوع نباشیم که احیانا خانواده عزیزی از شهدا، جانبازان و ایثارگران به بوته فراموشی سپرده شود.
وی با بیان اینکه در کنار حل مسائل مادی فرزندان این جامعه مقدس، مسائل و مباحث معنوی نیز باید به صورت ویژه در دستور کار و مورد توجه باشد، تصریح کرد: فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان، الگو و سرمشق جامعه ما هستند و به همین واسطه نیاز است تا در برابر بروز خطا و آسیب های اجتماعی، محافظت و صیانت شوند.
وی همچنین بر پرداخت مطالبات دستگاه های اجرایی، نهادها، سازمان ها و دانشگاه ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید و اضافه کرد: در مسیر پیشبرد اهداف این‌مجموعه و ارائه خدمات مطلوبتر و شایسته تر به جامعه هدف، از ظرفیت و پتانسیل تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد فعالیت شود.
معاون استاندار سمنان ضمن تقدیر از تلاش‌های ۷ ساله حجت الاسلام فریدون، مدیرکل سابق این مجموعه گفت: آقای یزدانی، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز از دل مجموعه بنیاد بوده و از ظرفیت و پتانسیل ها و خانواده شهدا و جمعیت ایثارگری استان شناخت دارد و سوابق ایثارگری و اجرایی ارزنده ای در کارنامه دارند که برای ایشان نیز در ادامه مسیر پیش رو آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha