• چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۹:۲۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99082820006
  • خبرنگار : 71649

مرزبان: در کادرفنی سپاهان درک فوتبالی خوبی وجود دارد/ بازیکنان می‌خواهند سپاهان قهرمان شود

مرزبان: در کادرفنی سپاهان درک فوتبالی خوبی وجود دارد/ بازیکنان می‌خواهند سپاهان قهرمان شود

مربی سپاهان گفت: بازیکنان می‌خواهند وفاداری خودشان را نشان دهند تا سپاهان امسال قهرمان شود و سال گذشته را جبران کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا مرزبان چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد:  ابتدا برای درگذشت محمود یاوری تسلیت بزرگی به جامعه ورزش ایران و اصفهان و خانواده‌شان می‌گویم. باید از انسان‌هایی که در جبهه سلامت هستند هم تشکر کنم.

او درباره بازی با سپاهان گفت: بعد از شکست هفته اول و بازی‌های فصل گذشته سپاهان وارد یک بحران شد. ما آنالیزهای زیادی داشتیم تا این مشکلات حل شود. همه سپاهانی‌ها و حتی هواداران دچار این بحران شدند و ما لازم دانستیم در تمام زاویه‌ها کار کنیم تا شرایط بهتر شود. در بحث مسائل روانی، تاکتیکی و بدنی خیلی خوب کار کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. امیدواریم فردا یک بازی موفقی داشته باشیم.

مربی سپاهان درباره مصدومان تیم‌شان گفت:‌ به جز گولسیانی دیگر بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. همه در وضعیت خوبی هستند و می‌تونیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او درباره تقسیم وظایف میان کادرمربی گری سپاهان گفت: نویدکیا به عنوان نیروی بزرگ بالای سر همه است و سعی میکنیم میان همه کادرمربی‌گری تقسیم وظایف کنیم و جلو برویم. محرم نویدکیا مدیریت خوبی دارد و دنیای فوتبال را خیلی خوب میفهمد. تعامل خوبی با کادرفنی داریم و بین ما درک فوتبالی خیلی خوبی وجود دارد.

مرزبان درباره حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: عشق به هواداران یک چیز خاص است. همه اصفهان و سپاهان را با هواداران‌َ آن میشناسند و وقتی آن‌ها نیستند، کار خیلی سخت است. امیدوارم هواداران در غیاب‌شان هم کمک کنند چرا که بدون آن‌ها نمی‌توانیم قدم رو به جلو  برداریم و تاکنون هرچه داشتیم از آن‌ها بوده است. هواداران نقش بزرگی در قهرمان‌های سپاهان داشته‌اند.

او درباره بازیکنان جدید سپاهان گفت: جلال‌الدین علی محمدی شانس دارد از همین هفته بازی کند اما روح الله باقری وقت دارد تیم را بیشتر بشناسد. جوان‌هایی که اکنون در تیم هستند کیفیت خیلی خوبی دارند و نقش محرم نویدکیا در انتخاب جوانان خیلی خوب بود و درست این کار را انجام دادیم. این بازیکنان در آینده در لیگ برتر حضور خواهند داشت و نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند.

مربی سپاهان در ادامه اضافه کرد: تعطیلی لیگ خیلی به ما کمک کرد و فرصت کردیم در بحث روانشناسی و تاکتیکی تیم را آنالیز و کار کنیم. مشکلی در تیم وجود ندارد. فقط این‌که باید بگویم بازیکنان می‌خواهند سپاهان امسال قهرمان شود و سال گذشته را جبران کنند. خوشحالم که آن‌ها وفاداری خودشان را می‌خواهند نشان دهند و می‌گویند اماده و مدعی هستند تا طوفان زرد اسیا را به آنجایی که لایقش است برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha