• پنجشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99082920180
  • خبرنگار : 71624

در هفتمین همایش انجمن ایرانی ژئومورفولوژی مطرح شد

دریافت ۱۲۰ مقاله/ بررسی چالش‌های پیش‌روی دانش‌آموختگان

دریافت ۱۲۰ مقاله/ بررسی چالش‌های پیش‌روی دانش‌آموختگان

دبیر علمی هفتمین همایش انجمن ایرانی ژئومورفولوژی از ارسال ۱۲۰ مقاله به این همایش خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر امیر صفاری درباره برگزاری این همایش گفت: این همایش قرار بود در آبان ماه سال گذشته به صورت حضوری برگزار شود اما به دلیل وجود برخی مشکلات اداری برگزاری این همایش به اردیبهشت ماه سال جاری موکول شد که مصادف بود با شرایط شیوع کرونا. در نهایت تصمیم بر این شد که این همایش به صورت مجازی برگزار شود. برای این همایش عنوان "ژئومورفولوژی، نگاهی نو" انتخاب شد و دلیل این انتخاب، ضرورت‌ها و چالش‌هایی است که امروزه در زمینه‌های آموزش، پژوهش و کاربردی این علم پیش رو داریم.

وی افزود: با توجه به این ضرورت‌ها و اهداف، محورهای این همایش تعیین شد. هدف اصلی برگزاری این همایش، واکاوی چالش‌ها و ارائه راهکارهایی است که برای حل این مشکلات باید در نظر گرفته شود.

دبیر علمی هفتمین همایش ملی انجمن ایرانی ژئومورفولوژی درباره محورهای این همایش بیان کرد: محورهایی که ما در این همایش انتخاب کردیم در ارتباط با نگاهی نو به جنبه‌های آموزشی و پژوهشی در ژئومورفولوژی و چالش‌های پیش روی دانش‌آموختگان  است. همچنین، الزامات قانونی‌که نیازمند است دانش ژئومورفولوژی جایگاه واقعی خود را در نهادهای مختلف پیدا کند و موضوعات مرتبط با تغییرات اقلیمی و حوزه گردشگری نیز در این همایش بررسی می‌شود.

صفاری در پایان خاطرنشان کرد: در مهلت تعیین شده برای ارسال مقالات، حدود ۱۲۰ مقاله از پژوهشگران و همکاران در سایر دانشگاه‌های کشور دریافت کردیم. این مقالات توسط جمعی از همکاران مورد داوری قرار گرفت. با توجه به برگزاری مجازی، این همایش در دو بخش آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود. در بخش آنلاین، در خدمت سخنرانان کلیدی هستیم و در پنل دوم نیز یک میزگرد مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha