• جمعه / ۳۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99083020891
  • خبرنگار : 71549

کومان: سوال کردن از مسی درباره گریزمان بی احترامی بود

کومان: سوال کردن از مسی درباره گریزمان بی احترامی بود

سرمربی بارسلونا اعلام کرد سوال کردن از ستاره آرژانتینی درباره مهاجم فرانسوی در آن شرایط یک نوع بی احترامی بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، بارسلونا شنبه در هفته دهم لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌دانیم بازی سختی برابر تیم خیلی جنگنده‌ای داریم. مطمئن هستیم می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هر دو تیم بازیکنان مهمی را در اختیار ندارند.  

لیونل مسی زمانی که به بارسلونا برگشت در فرودگاه عصبانی شد و در واکنش به صحبت‌های عموی آنتوان گریزمان گفت که خسته شدم از این که عامل همه مشکلات در باشگاه من هستم! سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: می‌توانم درک کنم که مسی عصبانی شده باشد. پس از یک سفر طولانی درباره گریزمان پرسیدن یک نوع بی احترامی است. به نظر می‌رسد می‌خواهند تلاش کنند جنجال به وجود آورند اما من در میان بازیکنان، تمرینات و در کمپ هستم و هرگز رابطه بدی میان این دو مهاجم ندیده‌ام. 

سرمربی بارسلونا که از سوال در مورد احتمال جدایی مسی عصبانی شد، گفت: لئو هنوز یک سال قرارداد دارد. به نظرم باید در اینجا به فوتبال خود ادامه دهد اما من کسی نیستم که راضی‌اش کنم. کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. باید از مسی دفاع کنم چون پس از ۱۵ ساعت سفر یک ساعت کنترلت می‌کنند و سپس با تعداد زیادی رسانه روبرو می‌شوید که پرسش‌های زیادی مطرح می‌کنند. کاری که او برای باشگاه کرده باورنکردنی است. او مهمترین شخص است که باید در رابطه با آینده‌اش تصمیم گیری کند. 

کومان درباره اهمیت کسب سه امتیاز در واندا متروپولیتانو اظهار کرد: بازی به خاطر نحوه تفکرمان مهم است و همچنین سه امتیازی که دارد. در مسیر خوبی قرار داریم. اگر بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم اعتماد به نفس تیم افزایش پیدا می‌کند. یکی از ویژگی‌های برتر اتلتیکو این است که می‌داند چگونه به شکل متفاوتی بازی کند و خود را با تیم حریف وفق می دهد. دیگو پابلو سیمئونه کار بزرگی کرده است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha