• شنبه / ۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090100348
  • خبرنگار : 30054

۹سالگی رایتل، سال سود و صعود

۹سالگی رایتل، سال سود و صعود

۳۰ آبان ۹۹ شرکت خدمات ارتباطی رایتل وارد نهمین سال‌ روز آغاز فعالیت‌اش شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی رایتل، این اپراتور در روز ۳۰ آبان سال ۱۳۹۰، طی مراسمی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شستا، مدیرعامل شرکت تامین تله‌کام و معاون وزیر ارتباطات و فنــاوری اطلاعات، به عنوان اولین اپراتور ارایه‌دهنده خدمات نســل سوم تلفن همراه، با نام تجــاری «رایتل» رونمایی شد.

همچنین در روز اول آذر ســـال ۱۳۹۰ طی یک نشست خبری و در حضور اصحاب رسانه، اولین تماس تصویری رایتل برقرار شد.

اگرچه این اپراتور از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با برند رایتل آغاز کرد، اما تاسیس شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۳۸۶ با هدف فعالیت در حوزه فن‌آوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات بود و در راستای گسترش دامنه فعالیت‌های خود، در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انحصار دو ساله جهت ارایه خدمات نسل سوم موبایل شد و تمامی تلاش خود را معطوف به ورود سریع به بازار مخابرات ایران کرد تا بدین ترتیب به عنوان نسل جدید ارتباطات به جامعه ایرانی معرفی شود.

دستاورد رایتل 

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل دستاورد رایتل در شش ماه نخست سال ۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد: 

"شرکت خدمات ارتباطی رایتل موفق شد در سایه حمایت‌های شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و اتخاذ تدابیر هیات مدیره خود با رشد ۱۱۰۷ درصدی سود ناخالص و کاهش ۳۴ درصدی هزینه‌های مالی از مقدار زیان عملیاتی و خالص ۲۳ و ۸۶ میلیارد تومان در شش ماه ابتدایی سال ۹۸ به سود عملیاتی و خالص ۱۵۶ و ۱۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ برسد.

در خصوص شاخص رشد اینترنت مصرفی مشترکین رایتل، با توجه به شرایط ایجاد شده و محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا و تلاش شبانه‌روزی کارکنان رایتل در راستای ارایه خدمات با کیفیت، افزایش ۶۲ درصدی بیشینه ترافیک مصرفی روزانه در شش ماه ابتدای سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ و شکسته شدن رکورد مصرف اینترنت ماهانه این اپراتور و افزایش ۳۵ درصدی درآمد دیتای مصرفی مشترکین، صورت گرفت.

از سویی دیگر، رایتل با ارایه طرح‌های تجاری متنوع و خدمات مقرون به صرفه، نظیر مکالمه رایگان درون شبکه و همچنین ثابت نگه داشتن قیمت اینترنت بیش از پیش در کنار هموطنان عزیز خود بوده که منجر به جذب بیش از ۵۰۰ هزار مشترک جدید و رشد چشمگیر مشترکین فعال یک ماهه در شش ماه ابتدایی سال ۹۹ و افزایش ۱۳۲ درصدی درآمد حاصل از فروش سیم‌کارت شده است."
 
اهداف رایتل

رضاخواه همچنین در گفتگوی اخیر خود با نشریه داخلی رایتل (راینو) افق‌های پیش‌روی رایتل را به شرح زیر برشمرد: 

"کسب جایگاه مطلوب در صنعت ارتباطی کشور، ارتقای کیفیت سرویس و افزایش رضایت‌مندی مشترکین، پیمانکاران، کارکنان و سهامداران از جمله طرح و برنامه‌های آینده رایتل محسوب می‌شود.

همچنین ایفای نقش کلیدی رایتل به عنوان هلدینگ ارتباطی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بتواند در هوشمندسازی صنایع و هوشمندسازی شهرها و پیشرفت کشور از مسیر هوشمندسازی از دیگر اهداف این اپراتور به حساب می‌آید."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha