• یکشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99090201309
  • خبرنگار : 71132

ذوالنور: به حضرت عباس هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست

ذوالنور: به حضرت عباس هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذورالنور در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با متهم کردن دولت به پهن کردن فرش قرمز برای دشمن و امنیتی و سیاسی‌ترین کابینه بعد از انقلاب خواندن این دولت، اظهار کرد: این را می‌دانید که اگر از موضع ضعف و سستی برخورد کنید میدان امتیازگیری را از دست دادید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم کردید. شاعر درست گفته که « اظهار عجز پیش ستمگر ابلهی است/ اشک کباب باعث طغیان آتش است».

وی افزود: به حضرت عباس به کسی که شما قبول دارید هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست ولی از موضع اقتدار و عزت ورود کنید که حق مردم را تضییع نکنید؛ از همین اول از موضع عجز شروع نکنید که برجام بدبختی بود و ادامه‌اش بدبختی بیشتری برای مردم فراهم می‌کند. از موضع عزت و قدرت ورود کنید و از اصول و ارزش‌ها و حقوق ملت عقب نشینی نکنید و محکم بایستید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور مدعی شد: یعنی چه که دوروبری‌های شما هر کدام در تمجید آمریکا و در حل این موضوع که می‌خواهیم تحریم‌ها را برداریم تمام حملات‌شان به نیروهای منتقد داخلی است؟ شما در امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز شوید نه این که مرتب فریاد ننه من غریب سر بدهید.

نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ و مقاوم ایران که ایالات متحده به ناحق انجام داده چیزی است که دموکرات‌ها  خیلی بیشتر از جمهوری‌خواه‌ها  آن ار تصویب کردند امیدی به هیچ کدام نیست مگر این که ملت بزرگ ایران و دولت به حرف حضرت آقا گوش دهند و مقاوم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۲:۵۶

پس این دم خروس چیه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۳:۲۱

سلام ولی عملتان چیز دیگرا را نشان میدهد . صداقت در گفتارتان وجود ندارد . مردم به هیچ وجه اعتماد ندارند .

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۳:۲۹

بالاخره مقاوم باشیم یا مذاکره کنیم؟ بعدشم این چه ادبیات کوچه بازاریه که رییس کمیسیون امنیت ملی کشور، ازش استفاده می کنند؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۳:۳۹

آقای ذوالنور چند تن از نمایندگان مجلس قوی انقلابی آشکاراً و عیناً در توئیت و سخنرانی از پیروزی ترامپ و تحریم هایش حمایت کرده بودند. حالا نمی خواهیم اسم ببریم ولی خودتون پیگیر شید متوجه میشید.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۳:۴۷

به یاد اون حرفی که یکی از نمایندگان انقلابی گفته بود بهتره ترامپ پیروز بشه تحریم برای مملکت خوبه.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۵:۴۱

چه جور آب و صابون بیاریم روتونو بشوریم؟!! ناراحتید تحریم می خواد برداشته بشه کاسبان تحریم ناراحتین !!! شما بلدین با دنیا مذاکره کنین!!! شما زبان دنیارو میفهمید چیست!!! شما در فهم زبان ملت خودتون گرفتارید!!!✌✌✌✌

avatar

خودتی ذوالنور خودت خودت، آره

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۳ ۰۵:۵۸

نه اشک کباب بریزید نه اظهار عجز کنید .سیاست داشته باشید مذاکره کنید...

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۳ ۲۲:۴۸

نه به خدااین کار رو نکنید