• یکشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 99090201662
  • خبرنگار : 71342

واکنش فقیهه سلطانی به درگذشت چنگیز جلیلوند

واکنش فقیهه سلطانی به درگذشت چنگیز جلیلوند
این عکس مربوط به نمایش «پدر» است

فقیهه سلطانی که سه سال پیش در نمایش «پدر» با چنگیز جلیلوند همبازی بوده است، در حالیکه از درگذشت این هنرمند بسیار متاسف بود، گفت: این خبر مثل یک پتک بر سرم کوبید.

این بازیگر در گفتگو با ایسنا ادامه داد: هر روز با  ترس و کابوس اینستاگرام را باز می‌کنم؛ چرا که در این مدت هنرمندان و استادان بسیار ارزشمندمان را از دست داده‌ایم و هر روز بار غصه‌هایمان سنگین‌تر می‌شود.

او، جلیلوند را انسانی بزرگ و هنرمندی دوست‌داشتنی توصیف کرد و افزود: افتخار می‌کنم در کنار ایشان بودم ولی چه حیف که نمی‌دانستیم بزودی ایشان را از دست می‌دهیم، واقعا خیلی زود دیر می‌شود.

سلطانی اضافه کرد: ایشان نه تنها در عرصه دوبلاژ، هنرمندی بزرگ بودند بلکه در تئاتر هم حضوری گرم و شیرین داشتند و منش انسانی و رفتارشان هم که مثال زدنی بود.

او در ادامه از درگذشت چهره‌های هنری دیگری مانند اکبر عالمی ابراز تاسف کرد و افزود: هر روز استادان‌مان را از دست می‌دهیم و با خود مرور می‌کنیم چقدر فرصت‌ها زود از دست می‌رود. ای کاش در سه سال گذشته باز هم از حضور هنرمندی مانند آقای جلیلوند در تئاتر بهره‌مند شده بودیم و فرصت آموختن از ایشان را به دست می‌آوردیم.

فقیهه سلطانی در پایان صحبتش آرزو کرد که روح چنگیز جلیلوند شاد و در آرامش باشد و گفت: متاسفانه جهان درگیر این ویروس نابودگر است، ولی امیدوارم خداوند دیگر استادان‌مان را حفظ کند. باید حضورشان را غنیمت بدانیم و بیش از پیش برایشان فضای کار مهیا کنیم و از آنان یاد بگیریم.

چنگیز جلیلوند، دوبلور با سابقه که تجربه بازی در سینما و تئاتر را هم داشت، امروز دوم آذر ماه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۹:۰۳

چه انسان هنرمند و ارجمندی از بین ما رفت! دهه ها با صدای ماندگار ایشان خاطره داشتیم و داریم. افسوس! خدا از سر تقصیر افرادی که با ماسک نزدن و موارد عقلانی دیگه باعث این حوادث اندوهبار میشن نگذره. واقعا چرا برخوردی که شایسته رفتار مجرمانه این افراد هست توسط مراجع مرتبط نمیشه!؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۲۱:۳۰

با سلام و عرض تسلیت خدمت جناب آقای داود میرباقری کارگردان وسایرعوامل سازنده فیلم سلمان فارسی وجامعه هنری وسینماگران بالاخص هنرمندان دوبله ایران در فقدان هنرمند پرتوان وحنجره طلائی دوبله ایران مرحوم چنگیز جلیلوند وطلب آمرزش و آرامش برای روح هنرمند فقید والامقام بدینوسیله به کارگردان بزرگ و خوش قریحه عرصه تاتر وسینما ایران جناب آقای داود میرباقری پیشنهاد می شود از وجود بازیگر باسواد وباتجربه قدیمی سینما ایران جناب آقای محمد متوسلانی برای ایفای نقش اسقف سلمان فارسی ( در فقدان جناب آقای جلیلوند ) بهره جسته و پروژه ملی مجموعه سلمان فارسی را اادامه وتکمیل و به اتمام رسانند با احترام یکی از علاقه مندان پروپاقرص پیگیر سینما محسن